12 Şubat 2013 Salı

Kitap Okuma Şekilleri

Sevgili Seyyah Gül tarafından mimlenmişim. Çok teşekkür ederim canım.

*** Hangi şekilde kitap okumayı seversiniz?

Genellikle uzanarak kitap okumayı severim. 



Okuma saatim gece yarısına denk gelmişse şayet çoğu zaman aşağıdaki şekillerde son bulur:)))



Ruh halime ve okuduğum kitaba göre kimi zaman sessizlik, kimi zaman az biraz televizyon sesi, kimi zaman da müzik eşliğinde kitap okurum.



Bazen masa başında okumayı tercih ettiğim de olur.



*** Hayalinizdeki kütüphane nasıl olmalı?

Oldukça fazla kitabı zorlanmadan barındıracak kocamaaan bir kütüphane istiyorum. Son senelerde beyaz kütüphaneler gözüme çok güzel görünüyor. 



*** Kitaplarla İlgili Güzel Sözler Paylaşır Mısınız?

Altmış yaşına kadar bin kitap okumuş biri, aynı yaşa kadar yüz kitap okumuş birinden, çok daha enine boyuna, çok daha genişliğine algılamış olur dünyayı. -Çetin Altan-

Eczasız Eczaneler adlı yazıdan alıntı: Hiç kitap okumayan birinin, hayatının sonunda kitap sayfası olan ağaçtan ne farkı var, kımıldayan canlı olarak? Pek farkı yok. Ve fakat buna rağmen, kitap okumayan ne çok odunsal arkadaş var. -Ferhan Şensoy-

Bu güzel mimi cevaplamak isterlerse sevgili arkadaşlarım; asabibakire, kontesce ve undenied'e gönderiyorum:)
Herkese sevgilerimle...

25 yorum:

  1. Mimleri sevmiyorum ama siz süper görsel ve fotoğraflarla çok güzel yanıtlamışsınız. Benim de halim uyuyan kediler gibi. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ya şimdiye kadar hiçbir mim.den bu kadar keyif almamıştım resimler süper ötesi
      Bayıldım bayıldım
      BU aradanAsabi Bakire yi ben
      atlamışım senin mim lediğin çok iyi olmuş
      Tekrar teşekkür ederim bu kadar Çabuk cevapverdiğin İçin
      Hayırlı sabahlar Canım

      Sil
    2. Az kalsın unutuyordum sözlerde Çok etkileyici ve güzel

      Sil
    3. Güven Turan@ Keyif almanıza sevindim. Teşekkür ederim.

      Sil
    4. Seyyah Gül@ Çok teşekkürler canım. Çok eğlenerek cevapladım. Beğenmene mutlu oldum.
      Sevgiler canım ^-^

      Sil
  2. En kısa zamanda yapacağım Ayşımım:)Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. keyifle okudum .gönlüne göre bir kitaplık diliyorum canım arkadaşım..

    YanıtlaSil
  4. görselle anlatımı harika olmus bana da beklerim, http://ilknur--akpinar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. görseller ile tam sana uygun cevaplar olmuş :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Gönlünüze göre bir kitaplık dileğiyle..:) Fotoğraflar ayrı alem zaten bayıldım:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Cümlemizin gönlündekilerinin hayırlısıyla gerçekleşmesi dileğimle.
      Çok teşekkürler.
      Sevgilerimle.

      Sil
  7. Bayıldım çok güzel olmuş..:)) O kedişlerin hali ne kadar sevimli öyle..:))

    YanıtlaSil
  8. çok şekerler .emeğine sağlık.güzel bir mim paylaşımı olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.
      Sevgilerimle.

      Sil
  9. Ayşım'cım cevaplarına ve görsellerine bayıldım :)))))))))))))))))))
    öptüm canım :)

    YanıtlaSil
  10. Galiba bu okuma şekillerinin hepsi bana uyuyor canım ya :)
    Fotoğraflar ve anlatım harika :) bende yapabilirim bu mimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslıcım.
      Pek mim yapmayı sevmiyorsun diye seni hiç mimlemiyorum. Ama bunu beğenmene sevindim. Cevaplarsan keyifle de okurum.
      Sevgiyle kal, daima...

      Sil