8 Aralık 2013 Pazar

Hobi Odam -19- Beyaz Aşkına:)

Uzun zamandır odamı beyaz ağırlıklı bir hale çevirmek istiyordum. Allah (c.c.) nasip etti, gönlümdeki oda şekillenmeye başladı.
Eski kitaplığım hem koyu ahşaptı hem de ufaktı. Onu eski sahibine yani Fazıl'a iade ettim ve canım kitaplarım için daha büyük bir kitaplık aramaya koyuldum. 
Aklımdaki gibi bir camlı kitaplık bir de açık raflı kitaplık aldık. Camlı olması benim için önemliydi çünkü kitaplar çok tozlanıyor. 



Ve raflar:)


Çekmecelerinden birinin içinden:)


Açık raflı olana ilk etapta okuyacaklarımı dizdim.


Çekmecelerinden birine kitap ayraçlarımın bir kısmını koydum.


Aşkım ve Külkedisi sizler için poz verdi ^-^


Bir tek değişmeyen çalışma masam koyu kaldı. Nasipse birkaç haftaya kadar o da gelecek, beyazlanma tamamlanmış olacak o zaman:) 


Hayallerin hayırlısıyla gerçek olması dileğimle...

24 yorum:

  1. Aşık olunacak bir oda olmuş. Tam senlik . Çok çok beğendim. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Çokkkkk güzel bayıldım :) keyifli okumalar canım. .

    YanıtlaSil
  3. bayıldımm :) Mutlu günlerde kullanın
    http://secilll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. harika bi oda güzel ve mutlu oturmalar =)
    http://ceylis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel bir oda olmuş, güle güle kullan canım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş , keyifli zamanlar geçirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Canım ne kadar ferah iç açıcı bir odan olmuş kitaplarına bayıldımmm tüm paranı sanırım kitaplara yatırmışsın :))))
    Süpersin bol keyifli vakitler dilerim sana canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  8. Odan çok şık. Kitaplıkların camlı olması da çok güzel. İnşallah yeni bir kitaplık yaptıracak olursam tercihim camlı olacak.

    YanıtlaSil
  9. Cok güzel olmus burasi ya keyifle kullanin..
    Facete görüyorum , hele o yilbasi aksesuarları işin içine girince nasıl da masalsi olmuş

    YanıtlaSil
  10. Çok ferah bir oda olmuş:)))

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel ve kullanışlı olmuş, herkesin hayalinde ki bir oda :)
    Özellikle eskitme modelli olması çok hoşuma gitti,ayrı bir sıcaklık katmış ortama.
    Birde herkese o kadar kitap okumak nasip olmaz, bu bile harika :)
    Mutlu ve keyifli günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  12. Beyaz ahşap mobilyalara zaten hayranım. Hele ki böyle eskitme ise! Fotoğraflara baktığımda iç çektim resmen! Harika bir oda olmuş. Çok zevkli!! Allah daha da içinize sindirsin. Güzel günlerle oturun, okuyun, keyiflenin :)

    YanıtlaSil
  13. Kitap ayraçlarına fena takıldım. :)

    YanıtlaSil
  14. süper olmuş okuyanım,güle güle kullan.Ben de her yeri bembeyaz görmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  15. maşallah allah nazardan saklasın tam istediğim gibi bir oda olmuş hayallerim canlandı gözümde güle güle iyi günlerde kullanın öyle hoş ki diyecek söz yok hele camlı olması da ayrı bir güzel kitaplığın

    YanıtlaSil
  16. Son derece şık.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  17. Hayallerinin gerçek olmasına öyle sevindimki Okuyanım, Allah güzel, sağlıklı ve mutlu günlerde oturmayı nasip etsin.
    Çok beğendim her şey öyle güzel olmuş ki.

    YanıtlaSil
  18. çok kıskandım ne kadar güzel bir oda olmuş :(
    açık kitaplığına bayıldım hani şu masanın yanında olan
    benim de hayalim böyle bir oda umarım bir gün ben de başarır ve sizlerle paylaşırım:)

    YanıtlaSil
  19. Güzel yorumlarınız ve iyi dileklerinizle beni çok mutlu ettiniz. Hepinize gönülden teşekkür ediyorum.
    Dilerim gönlünüzdekileri Rabbim hayırlısıyla nasip etsin.
    Mutlu yaşayın, sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil
  20. Güle güle kullanın, sizi IG'den keyifle takip ediyorum, blogunuzu da çok sevdim. Benim 5 aylık bir kızım var, aşkımız çok büyük. Sizin maşallah 4 kediniz var, sormak istediğim mobilyaları, perdeleri nasıl koruyorsunuz, çizmelerini, tırmanmalarını engelliyor musunuz? Benim kızım perdelere rahat vermiyor :))

    YanıtlaSil
  21. Kitaplıkları yaptırdınız mı yoksa hazır mı aldınız çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Geçen sene Mudo'dan almıştık.

      Sil
  22. Merhaba acaba kime yaptirttiniz bu kitapligi, cok guzel.

    YanıtlaSil