1 Aralık 2013 Pazar

Miyav Kedicik'in Güzel Hediyeleri:)

Sevgili arkadaşım Özlem'den yine yeni yeniden birbirinden güzel hediyeler aldım:)
Daha önce de beni defalarca mutlu ve mahçup etti.
Hepsi buralarda:)

Miyav Kedicik'ten Gelen Mutluluklar



Konya sarması ilk kez tattım ve bayıldım:) Zaten paketi açar açmaz dayanamayıp bir tanesini götürdüm:)


Kitaplığıma eklenen hazineler...


Canım arkadaşım ellerine, emeğine sağlık. Şalıma da atkıma da bayıldım. Çok çok teşekkürler.
Bileziklerim de şıkır şıkır, çok hoş.


İnşallah bir gün bu fincanlarla karşılıklı kahvelerimizi yudumlarız. 


Tekrar tekrar teşekkürler canım.
Sevgiyle kal, daima...

9 yorum:

  1. Çok ince düşünmüş canım benim.

    Güle güle kullan Ayşımım:)

    YanıtlaSil
  2. Hediyelerin her biri ince düşünülmüş, çok güzel görünüyor.
    Ama ben en çok Konya sarmasını beğendim. yum yum yum :)))

    YanıtlaSil
  3. nekadar güsel güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  4. Ayşımcığım canım inşallah beğenerek kullanırsın. Keyifle okursun. Cidden eğer beğendiysen ben çok çok mutlu olurum..:))
    Nice mutlu güzel sağlıklı yıllar diliyorum..
    Seni çok çok öpüyorum..:))

    YanıtlaSil
  5. Hepsi ne kadar zarif şeyler, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel, güle güle kullanın, okuyun :))

    YanıtlaSil