9 Haziran 2014 Pazartesi

Kitap Alışverişim

O kadar uzun aralardan sonra sanırım hızımı alamadım ve tüm birikenleri bir çırpıda paylaşmak istiyorum ki bu mümkün değil tabii ki:)
Mesela en çok kediciklerimi anlatmak istiyorum. Evdekilerin sayısı 5 oldu. Aşkım, Külkedisi, Isaac, Bodrum ve Poirot. Eskiden yaptığım gibi kedili çizgi romanlar hazırlamak istiyorum:)
Okuduğum kitaplar dağ gibi yığıldı. Acilen paylaşmam lazım çünkü çoğaldıkça çoğalıyorlar. İşin içinden nasıl çıkacağım bilmiyorum:)
El işlerim, ürettiklerim de bir hayli birikti. Özellikle kitap ayraçları aman aman:))))
Fazıl'ın objektifinden seyahat fotoğraflarını paylaşmak istiyorum.
Ayrıca Fazıl'dan müzik keyfi videoları da birikti:)
Bahçe kedilerim de blogda mutlaka yer almak istiyorlar ^-^
Şimdilik kitap alışverişimle bu paylaşıma noktayı koyayım:)

Kitaplığımın en özel kitapları:))



'Üzgün Kediler Gazeli' harika şiirler içeriyor. Çok sevdim ^-^
Ve karşınızda Bodrum:) Kitabı o da çok sevdi ^-^



'Sırça Fanus' okunan ve paylaşılmayı bekleyen kitaplarımın arasında.



Yazarı ve kitabı daha önce duymamıştım. Ama bazen bazı kitaplar kendini gösterir ve al oku beni der ya aynı öyle oldu bu kitapla. 


Yazarın daha önce 'Felsefenin Tesellisi' kitabını okumuştum.





Keyifli okumalarınız olsun...

2 yorum:

  1. Maşallah,senin okuma aşkına hayranım.
    Sana da keyifli okumalar canım.
    😘😘😘

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    mimlendiniz (:

    http://colorful-book.blogspot.com.tr/2014/06/mimler-mimler.html

    YanıtlaSil