13 Kasım 2015 Cuma

Sosyal Medyada Ben:)

Blog dünyası eskisi kadar hareketli olmasa da, bloglarımızı eskisi kadar güncel tutamasak da eminim ki hepimiz için blogların yeri apayrı  Ve blog dostluklarının da ♥♥

Sosyal medyada farklı alanlar çoğaldıkça ister istemez her birine bölündük çoğumuz:)
Hal böyle olunca ben de diğer sosyal medya hesaplarımı paylaşmak istedim.

Güncel olarak Instagram'ı kullanıyorum. Okuduğum kitapları, okuma hallerimi, kedilerimi, Fazıl'ın müziklerini, çektiğim mini videoları, el işlerimi, kısacası bana dair birçok şeyi paylaşıyorum. Fotoğraflarla anı ifade etmek keyif veriyor.
Takip etmek isterseniz Instagram kullanıcı adım: okuyann


Youtube'da ise henüz yeni yeni aktif olmaya başladım. Daha önce sadece Fazıl'ın kliplerini, çalışmalarını onun kanalından paylaşırdık. Artık benim de bir kanalım var ve yayında üç videom var:)
İzlemek isterseniz Youtube kanalım: okuyann
Fazıl'ın Youtube kanalı: Fazıl Okudan


Facebook'ta el işlerimi paylaştığım bir sayfam var: Moonlightcat13


Ve son olarak da Pinterest: okuyann


Sevgiyle kalın, daima...

2 yorum:

  1. you tobe yokmuş ben de ekledim fazılın sayfasını daha önce abone olmuştum ama senin ki yoktu:))
    kucak dolusu sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman desteksin, yanımızdasın. Çok teşekkürler güzel kalplim.

      Sil