22 Aralık 2012 Cumartesi

*** Takaslık Kitaplarım *** Yenileri Eklendi:)

Okuduğum ve kütüphanemdeki zamanını dolduran takaslık kitaplarım ^-^
Takas yapmak isteyenler kappadukka@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirler.
Okumak istediğim kitapları da burada paylaşmıştım. Elinizde bu kitaplardan varsa da süper olur:))))

* Masumiyet Müzesi - Geçen sene almıştım, tertemiz şekilde yeni gözlerle buluşmayı bekliyor:) -TAKAS EDİLDİ-



Müzeye gidebilecek birine giderse kitap, müzeye de ücretsiz girebileceği bileti hazır:) Çünkü ben gitmedim ve kitaptaki bileti kullanmadım.



* Osho - Ölmeden Önce Ölünüz


* Ödünç Yaşamlar - Geçen ay okuoku'dan almıştım. Ve bu kitapla birlikte sipariş ettiğim diğer kitapları da paylaşmayı unuttuğumu hatırlamış oldum bu vesile ile:)
Kitabı fotoğraflamadığım için netten bulup ekledim kapak resmini.



* S*ktir Et - Sevgili Kontesce'm ile takas sonucu edindiğim kitabı takasa ekledim bende:) Bendeki kitabın fotoğrafına buradan bakabilirsiniz.



* Filler İçin Su - Geçen ay D&R'dan aldım, okudum ve yeni okurlarla buluşmayı bekler:) -TAKAS EDİLDİ-



* Evsiz - Yeni kitap severlerle buluşmayı bekler:)



- Başıbozuk -TAKAS EDİLDİ-




* Zar Adam - Bu kitabı da geçen sene almıştım, temiz bir şekilde tekrar okunmayı bekliyor:)
-TAKAS EDİLDİ-



* Kasaba - Birkaç senedir benimle ve temiz:)
-TAKAS EDİLDİ-



* Cem Mumcu Kitapları - Mis gibiler:)  -TAKAS EDİLDİ-



* Kediler Güzel Uyanır - Yazın aldığım bir kitap. Okundu ve okunmayı bekliyor ^-^
-TAKAS EDİLDİ-



* İçimizde Bir Yer - Eskilerden okuduğum bir kitap...



* Kitab-ı Aşk - Yazın almıştım. -TAKAS EDİLDİ-



* Gül Hırsızı - Eski bir kitap...



* Şiir kitapları - İsimlerini ve kapak tasarımlarını beğenip almıştım. (ilk iki fotoğraftakileri)

Yalnızlığın Öte Yakası - Sonbahar Yaprağı - TAKAS EDİLDİ-




* Kirli Bir Kedinin Günlüğü - Yazın 3. Kartal Kitap Fuarı'ndan almıştım.
-TAKAS EDİLDİ-



* Nadia'ya Sözüm Var - Uzun zamandır benimleydi artık yeni kütüphanelere gitmek istiyor:)
-TAKAS EDİLDİ-



* Küçük Hanımefendi Belgin Doruk - Yeniden okunmayı bekler:)
-TAKAS EDİLDİ-



* Kovulduk Ey Halkım Unutma Bizi - Ben okudum, siz de okuyun, unutmayın:)



* Latife ve Fikriye İki Aşk Arasında Atatürk - -TAKAS EDİLDİ-



* Sudaki İz- Eskilerden, sahaf tadında:)



* Şurik - Okundu, okunmayı bekler:) -TAKAS EDİLDİ-



* Sadece Aptallar 8 Saat Uyur - 



* Bir Tatlı Huzur - Çift kapağıyla okunmayı bekliyor:)
-TAKAS EDİLDİ-



* Ev-  -TAKAS EDİLDİ-



* Çamlıca'nın Üç Gülü -  -TAKAS EDİLDİ-


* Bilye Torbası - -TAKAS EDİLDİ-


* Kahve Molası - Yazın almıştım, hatırlarsınız:)



* Bunlar ise eniştemin verdiği kitaplar, sahaf tadında:)



* Unutmuşum bir de bunlar var:)
Çocuğunuzun İlk 6 Yılı - -TAKAS EDİLDİ-



* Ve daha önce buradaki paylaşımımda açıkladığım korsan kitaplar var: Maeve Binchy'ler hariç diğerleri duruyor. Sizinde elinize hasbelkader geçmiş, okuduğunuz ama atmaya da kıyamadığınız korsanlar varsa eşleştirebiliriz:)))
Aşkın Celladı - Irvin Yalom - -TAKAS EDİLDİ-
Kızıla Boyalı Saçlar  -TAKAS EDİLDİ-



Keyifli okumalarınız olsun, daima...

23 yorum:

  1. kızım işşten geldiğinde hemen ona söyleyeyim..
    o da kitap kurdudur...
    seni sevgiyle öpüyorum güzel kızçem..
    iyi senelerrrr :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ablam.
      Öpüyorum, sevgiyle ^-^

      Sil
  2. Kir bir kedinin günlüğünü istiyorum ama nasıl takas edicez ve senin özel istediğin bir kitap var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bir kitap için kargo ücreti astarı yüzünden pahalıya çıkar aslında. Ama senin için tamamsa yukarıdaki linkte edinmek istediğim kitapların bir listesini verdim:
      http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/12/almak-istedigim-kitaplar.html
      Onların içinden bir kitap da olur ya da elinde olan ve takas etmek istediğin kitapları kappadukka@hotmail.com'a yazarsan içinden bir tane seçerim bende.

      Sil
  3. Bir gün bende kitaplarımı ayırıp takas yapabilirim Okuyanım, çok iyi fikir bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başka bloglardan görüp denedim:)))
      Kütüphanede vaktini dolduran kitaplar için iyi fikir bence de:)

      Sil
  4. kuzucuk imdaattt...sana yorum yazarken başka siteye geçiş yapıyor...
    bişey mi oldu bloğuna can?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki ablacığım.
      Başka aynı sorunu yaşayan var mı acaba?

      Sil
  5. bak sana yorum yollamak için tıklarken nedense hep şuraya atlıyor sayfa http://widgetindex.blogspot.com/ bu nasıl oluyor cankız?

    YanıtlaSil
  6. canım iki kitabına talibim( Kediler güzel uyanır ve Kirli bir kedinin günlüğü) sen muhteşem bir okuyucu olduğun için almak istediğin okumadığın kitapları bende okumamışım bendeki kitapları mailleşelim belki bişeler yaparız ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kappadukka@hotmail.com'a mail at, yazışalım:)

      Sil
  7. bu yayını geniş bir zaman da bakmak ve değerlendirmek gerek :)))))))

    YanıtlaSil
  8. Gün olur asra bedel kitabını sen de olan kediler güzel uyanır kitabıyla takas edebilirim.Bu dediğim sen de istersen haftaya olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor menekşe'den haber beklediğim için yorumuna cevap yazamamıştım. Kediler Güzel Uyanır'ı onunla takas ettik.
      Yeni takaslık kitaplar eklediğim de umarım ilgini çeken bir kitap olur.

      Sil
  9. Merhabalar sevgili Ayşım,
    Okuma listende olan Şibumi-Travanian, Yılgın Türkler ve Tibet'in gençlik pınarı kitapları var bende. Sana da seve seve gönderebilirim..:))
    Eğer hala takas etmedi isen ben de senden Ktab-Aşk, Latife ve Fikriye ile Irwin Yalom un Aşkın Celladı nı isteyebilir miyim. Bir de korsan bir kitabım var (Keşke olmasaydı iyiydi) onu da sana göndereceğim yani karşılıksız. Çok seveceğine inanıyorum. Nobel Edebiyat ödüllü yazar Knut Hamsun'un Açlık kitabı.
    Kedişlerin hepsini öpüyorum..:)) Çok çok selam ve sevgilerimle..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili arkadaşım ^-^
      Seçtiğin kitapları -takas edildi- olarak güncelledim. Umarım keyifle okursun.
      Bu arada Aşkın Celladı dikkatinden kaçtıysa tekrar belirteyim o da korsan kitap maalesef.
      kappadukka@hotmail.com'a adres bilgilerini gönderirsen en kısa zamanda kitaplarını yollarım.
      Güzel patililerini de öperim, sevgiyle ^-^

      Sil
    2. Nasıl ailecek sevindik bilemezsin arkadaşım vallahi..:))
      Ben hemen adresimi gönderiyorum. Çok çok selam ve sevgilerimizle..:))

      Sil
  10. Tekrar merhabalar ben Hıfzı Topuz'un Çamlıca'nın Üç Gülü'no takas etmediyseniz takas etmek isterim. Bendeki kitapları vikitap hesabımdan bakabilirsiniz http://www.vikitap.com/profil/ugurbocugu-79670 e amil adresim murusibel@gmail.com, Olumlu ya da olumsuz cevaplarsanız sevinirim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap elimde hala. Vikitap üzerinden size mesaj yazdım.
      Sevgilerimle.

      Sil
  11. Artık benim de bir takas listem var :))
    Tabii henüz başlangıcında, ara ara güncelleyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum:)
      Belki yine takaslaşırız:))

      Sil