15 Şubat 2013 Cuma

Mim Başlattım * Lütfen Bana Eşlik Edin:)))

Mim cevaplamayı sevdiğimden bir kez olsun ben de kendi sorularımla bir mim başlatmak istedim.
Dilerim bana eşlik edersiniz.

1- Kedi olsaydınız hangi cins kedi olmak isterdiniz ve tercihiniz neden o cins olurdu?

Pek tabii tekir ^-^ Dayanıklı yapıları ve başına buyruk halleriyle beni kendilerine hayran bırakıyorlar.


2- Enstrüman olsaydınız hangisi olurdunuz?

Senelerdir ihmal ettiğim ama geçen hafta tekrar çalışmaya başladığım biricik müzik aletim *bas gitarım* varken başka enstrüman olmayı düşünemem:)
İnternette gördüğüm kedili stickerlar çok hoşuma gitti. Ben de bas gitarım için düşünebilirim ^-^



Çocukken çok sevdiğim ksilefonu da çocuk ruhum adına kabul edebilirim:)



3- Hangi yazarın yazım tarzını kendinize yakın buluyorsunuz?



4- Ruhunuzu yansıtan şehri paylaşır mısınız?

Antalya-Alanya



Hollanda'nın Giethoorn kasabası.



5- En sevdiğiniz sanat dalı hangisi?


Edebiyat

Arzu edenler cevaplarsa ve paylaşım linklerini paylaşırsa hem sevinir hem de keyifle okurum.
Sizler tarafımdan mimlendiniz:) Mim cevaplamayı sevdiğinizi düşünerek gönül rahatlığıyla mimledim:)
undenied, pelinsipka, kontesce, alanay, turkuazft, herbirenk

Herkese sevgilerimle...

18 yorum:

  1. Çok sevindim ki yarın cevaplarım ben bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler canım benim:) Ben de mutlu oldum şimdi:)

      Sil
  2. :)) seninkiler veröiş yine güzel pozları:)
    şu ev görüntüsüne bayıldımmm. öptüm canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mırrrk mırkkk:)
      Teşekkürler canım.
      O eve ben de bayılıyorum:)
      Öpüldün:)

      Sil
  3. çok beğendim cnm bu mimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, teşekkürler.

      Sil
  4. çok güzel sorular hazırlamışsın canım ,ben de severek cevaplayacağım
    ben de tekir olurdum çok hızlı ve sağlam ,zarif anatomileri var ve biliyor musun canım kırma kedilerin saf kanlara göre daha sağlıklı olduklarını ve uzun ömürlü olduklarını
    kediler hiç eksik olmasın hayatımız da
    kedileri çok çok öptüm :)
    tabi ki sen de öpüldün canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Zevkle okuyacağım paylaşımını.
      Tekirler sağlam kediler ^-^ Tam sokak kedisi, o yüzden çok seviyorum:) Zor şartların kedileri:)
      Mırkk mırkkk:)
      Kocaman öpüldün:)

      Sil
  5. canım benim büyük zevk alarak cevapladım çok sağol :)

    http://pelinsipka.blogspot.com/2013/02/mimlendim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim.
      Keyifle okudum cevaplarını.
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Fotoğraflı mimleri çok seviyorum Okuyanım, bu mimi duymamıştım. Tam senin sevdiğin gibi bir mim olmuş.
    Tekir kediler cidden çok güçlüler, Murathan Mungan sıradışı yazarımız bende çok severim. Fotoğraf karelerini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene mutlu oldum canım. Genelde ben mim cevaplamayı sevdiğimden bir kez olsun ben de mim başlatayım dedim. O yüzden merak ettiğim soruları sordum:))))
      Kocaman sevgiler:)

      Sil
  7. Mimi dün cevapladım ama yorum yazmak ancak şimdiye nasip oldu.Belirtmek isterim ki bayıldım sorulara bu sebeple bir hevesle yazıverdim gördüğüm gibi.Çok teşekkürler...

    http://asklazimask.blogspot.com/2013/02/mim.html

    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapladığın için çok teşekkür ederim.
      Keyifle okudum.
      Sevgilerimle:)

      Sil
  8. murathan mungan şairin romanı benim de favorim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özel bir kitap benim için.
      Sevgilerimle.

      Sil
  9. Blogu yeni keşfettim ama hiç keşfetmemekten iyidir galiba:(
    Ben de heveslendim geri kalmadım cevapladım mim'i:)

    http://www.ccupcakemakeupp.com/2013/03/kedili-medili-mim.html

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin:) Çok mutlu oldum.
      Hemen misafirliğe geliyorum:)
      Sevgiler.

      Sil