28 Şubat 2013 Perşembe

Ojeler ve Çekiliş Karmaşası:)

Caviar'ın siyahlı mavili olanından almak istiyordum ancak mağazada maalesef kalmamış. Beyaz olanı vardı, ben bu rengini tercih ettim. Mavi ve gri olan ojeleri de 1 alana 1 bedava kampanyasıyla aldım. 
Mat ojeyi de ilk kez deneyeceğim.
BB kreme gelince, satıcı kızın işini süper iyi yapması sonucu Fazıl bile öyle bir ikna oldu ki al diye tutturdu:)



Hale'nin Haresi ve süper ötesi canım Selma'mın  düzenlediği çekilişlerde aynı iki kitabı kazandım. Ben de gelecek olan kitaplardan ikisini çekilişe koymayı ya da okumak isteyen bir arkadaşıma hediye etmeyi düşünüyordum. Ama bloglardan birinden kazandığım iki kitap geldi. Diğer iki kitap gelmedi. Ve hangi blogun çekilişinden geldiğini de bulamadık:) Blog sahipleri yazara mail attılar kitapların eksik geldiğini bildirmek için. Hala cevap bekliyoruz.


*** Ayrıca son çekilişimin kazananına iki kez mail atmama rağmen paketi teslim aldığına dair bir cevap alamadım. Gerçi kargo takip numarasından çoktan teslim alındığını biliyorum ama yine de gönderdiğim paketin sağ salim ulaştığına dair bir cevap almak isteme gibi bir huyum var:)
O yüzden sanırım bundan sonraki çekilişlerimde blogları olmayanlar paket eline geçtiği vakit bana haber vermeyeceklerse çekilişe dahil etmeyeceğim.

Sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan inş :)
    Kazanmana sevindim
    ama bi duruma ayrıca sevindim.. :)
    Bende bir çekiliş kazandım ama kazanmaz olaydım dedğim bir çekiliş
    neyse o ayrı konuda
    ben bu arkdşın çekilişinden kazandığım hediyeyi ( ojeyi) kullanmıcağım bir ürün olduğundan dolayı kendi çekikilişime koydum..
    Ama hanfendi yaptığı saygısızlığı az bulmuş olucakki birde bu duruma söylendii neden çekilişimdeki hediyeleri kendi çekilişine koydun diye..

    şimdi sendede okuyunca
    çekilişe koyabilirim demişsin

    sevindim kendi adıma..
    Demekki bunu yapan bir ben deilmişim gayet normal bişi yani..
    Mantıklıda hem..
    Kullanmadığım şeyi ne yapıcam yani dimi :)

    neyse ben dolmuşum sanıırm dur ben bunu post yapıyımde kendi blogumda yazayım içimi dökmüş kendimi aklamış olurum hem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Pek tabii arzu ettiğin gibi çekilişine koymak sana kalmış. Sonuçta kazanmışsın ve nasıl değerlendireceğin senin tasarrufunda.
      Mesela ben çekilişe katılırken her iki blogtan da aynı kitabı kazanacağımı nereden bileyim:) Madem elimde fazla olacak ben de başkaları da okusun diye düşünmüştüm ama zaten kitaplar gelmedi:)))
      Sevgiler.

      Sil
  2. Mavi olan ojeden ben de kullanıyorum, çok memnunum...
    İyi günlerde kullanman dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok hoşuma gitti benim de.
      Çok teşekkürler:)

      Sil
  3. Ben arkadaşlıkların, en azından blog arkadaşlıklarının böyle olmasını anlayamıyorum.. Teşekkür bir nezakettir saygıdır. Karşındaki kişiye verdiğin değerdir ki karşıdaki kişiye değer veren, aslında toplumdan değer görür.. Herşey hediyeyi alıp kazanıncaya kadar mı yani.. Ondan sonra eyvallah ne kadar ayıp birşey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bir teşekkür duymak değil istediğim sadece eline sağ salim geçip geçmediğini bilmek istiyorum. İki kere mail attım ancak hala cevap alamadım. Belki müsait değildir, nete girememiştir diye düşünmek istiyorum.
      Mutlu pazarlar canım arkadaşım.

      Sil
  4. Ojelerinin rengine bayıldım önce onu söyleyeyim Okuyanım. Harika görünüyorlar.
    Kitaplarını keyifle okumanı diliyorum ama işte sanırım bu tür çekilişlerde karışıklık oluyor sıkma canını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslıcım. Henüz kullanamdım ama nasıl duracaklar tırnaklarımda çok merak ediyorum:)
      Kocaman sevgilerimle ^-^

      Sil
  5. Keyifli okumalar, ojelerin de ayrı bir güzel.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.
      Mutlu pazarlar:)

      Sil