31 Mayıs 2013 Cuma

Hobi Odam -17- Dolap İçi Taşınma:)

Dolap içi düzeninde bir değişiklik yaptım. Üst raftakiler aşağıya taşındı, alt raftakilerin bir kısmı mutfağa gitti -yemek tarif kitap ve dergileri-.
Elimin altında olmasını istediğim defterler üst rafa terfi etti:) Bir kısmı çekmecelerden çıkarıldı:)
Tabii sadece bu iki rafla kalmadı, bir baktım tüm dolaplar çekmeceler ortaya dökülmüş:) Hepsi yeniden düzenlendi. 
Şimdin sadece iki rafı paylaşacağım:

İki raf ilk yerleştirdiğim haliyle burada ve burada.
Bugünkü halleriyse aşağıda:)

Üst rafın sol kısmı,


Sağ kısmı,


Ve toplu görünüş,


Kartpostalları da yapıştırdım:)



Sevgili Christianna'nın hediyelerini de buradan hatırlıyor olabilirsiniz:)


Mıknatıslı kitap ayraçlarımı da patilere emanet ettim ^-^


Son olarak da alt rafın yeni hali:)


Sevgiyle kalın, daima...

11 yorum:

  1. Hobi odanı yesinler senin.Çok şirin:)

    YanıtlaSil
  2. Aysınım senin oda office store minyatürü sanki, senin gibi cıvıl cıvıl hayat dolu...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel maşallah hepsi.. Teetemiz pırıl pırıl.. Çok düzenli..:))

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel, hayırlısı ile kullanmak nasip etsin ALLAH.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. MERHABALAR... blogumda düzenlediğim çekiliş bugün sonuçlandı.. kazanan talihli siz oldunuz...şansınız daim olsun.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok düzenli ve cıvıl cıvıl bir dolap Okuyanım çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil