31 Mayıs 2013 Cuma

Hobi Odam -17- Dolap İçi Taşınma:)

Dolap içi düzeninde bir değişiklik yaptım. Üst raftakiler aşağıya taşındı, alt raftakilerin bir kısmı mutfağa gitti -yemek tarif kitap ve dergileri-.
Elimin altında olmasını istediğim defterler üst rafa terfi etti:) Bir kısmı çekmecelerden çıkarıldı:)
Tabii sadece bu iki rafla kalmadı, bir baktım tüm dolaplar çekmeceler ortaya dökülmüş:) Hepsi yeniden düzenlendi. 
Şimdin sadece iki rafı paylaşacağım:

İki raf ilk yerleştirdiğim haliyle burada ve burada.
Bugünkü halleriyse aşağıda:)

Üst rafın sol kısmı,


Sağ kısmı,


Ve toplu görünüş,


Kartpostalları da yapıştırdım:)



Sevgili Christianna'nın hediyelerini de buradan hatırlıyor olabilirsiniz:)


Mıknatıslı kitap ayraçlarımı da patilere emanet ettim ^-^


Son olarak da alt rafın yeni hali:)


Sevgiyle kalın, daima...

11 yorum:

  1. Hobi odanı yesinler senin.Çok şirin:)

    YanıtlaSil
  2. Aysınım senin oda office store minyatürü sanki, senin gibi cıvıl cıvıl hayat dolu...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel maşallah hepsi.. Teetemiz pırıl pırıl.. Çok düzenli..:))

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel, hayırlısı ile kullanmak nasip etsin ALLAH.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım , hele o kalemlere.

    YanıtlaSil
  6. MERHABALAR... blogumda düzenlediğim çekiliş bugün sonuçlandı.. kazanan talihli siz oldunuz...şansınız daim olsun.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok düzenli ve cıvıl cıvıl bir dolap Okuyanım çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil