27 Haziran 2014 Cuma

Yaz Okuma Şenliği *2014* Defterim:)

Sevgili Pinuccia'nın düzenlediği 'Yaz Okuma Şenliği'ne katıldığımı okuma listemle birlikte burada paylaşmıştım.
Tabii bana yazıp çizmek için bahane lazım. En güzel bahane de bu etkinlik için bir defter oluşturma ihtiyacım:)
Kitapları okudukça arada notları da bu deftere almayı düşünüyorum.


Bir ara Bodrum listemle ilgilenir gibi oldu,



ama ilgisi umduğumdan da kısa sürdü:)))


Temkinli yaklaşan Isaac:)


Ne çok kalem varmış burada:)


Birini seçmek gerek:)


Hımmm önce annem ne yazmış okuyayım da sonra ben de not düşerim:)


Üff hava da pek sıcak... Bu sıcakta da çekilir mi yaz, çiz, oku:))


En iyisi ben gidip biraz kestireyim:)))


Ama gitmeden Isaac sizlere bir not bırakmış:)))


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

4 yorum:

  1. çok şekerler illaki her şeye karışacaklar:))
    sana da keyifli okumalar canım

    YanıtlaSil
  2. Ayşim keyifli okumalar bize diyelim. Pınarın sayesinde kitaplıklar eriyor yavaş yavaş. Defter tutmak en güzeli her defasında pc den takip de zor. Notları anında tutmakta zor. Bu sefer en çok kitap okunacak olan etkinlik olduğuna inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Keyifli okumalar:) O güzelliği de bir güzel sevin benim için.

    YanıtlaSil
  4. Sizinki kadar renkli olmasada beni de defterim var. Sizinki gibi renkli bir şekilde temize gecsem mi ki :) keyifli okumalar.

    YanıtlaSil