18 Kasım 2015 Çarşamba

Diren Kitapçı

İkinci el kitapları aldığım bir kitapçı var. İlk olarak Haziran 2013'te keşfetmişim -burada-, o zamandan beri ara ara uğrar kitap alırım. Sıfır kitaplar da var ancak ikinci el kitapları her yerde bulamadığım için ben oraya gidince direkt eski kitapların içinde kaybediyorum kendimi:)
Eskiden ismi 'Nöbetçi Kitapçı' idi.
Bir zamandır 'Diren Kitapçı'.

Alışverişimdeki kitaplarla ilgili çektiğim videoyu izlemek isterseniz:


Defter notlarıma da buradan bakabilirsiniz:

Sahaflık Kitaplar * defterim...


Altan Öymen'in 'Bir Dönem Bir Çocuk' ve 'Değişim Yılları' kitaplarını okumuştum. Severim anlatımını. Hatta kitaplardan birini bir arkadaşıma vermiştim, veriş o veriş, gidiş o gidiş:))



Kitaplığımdaki 'Köpekli Kitaplar' videoma buradan ulaşabilirsiniz. 
Blogumda da paylaşmıştım: şurada


Kaçmaz dediğim kitaplar:)



Bunca zaman okumamış olmak!



Albert Einstein ne demiş: 'Eğer arılar yeryüzünden kaybolursa insanın sadece 4 yıl ömrü kalır. Arı olmazsa döllenme, bitki, hayvan olmaz.'
Arıların yaşamını ve özelliklerini merak ettiğim için kitabı görür görmez hemen aldım:)



Stefan Zweig'in ilk 'Satranç' kitabını okumuş ve çok etkilenmiştim. Eniştemin hediyesiydi. Etkileyici kitaplar mimi için buraya da yazmışım:)
'Balzac Bir Yaşam Öyküsü'nü okumuş ve onu da çok beğenmiştim. Ablamın hediyesiydi:)
Henüz blogum olmadığı zamanlarda okuduğum kitaplardan her ikisi de. Notlarım ajandalarda ve hala okuduğum eski kitapların -not tutmaya başladıktan sonra olanları- blogumda paylaşamadım. Çünkü notlarımı hala pc ortamına geçirmeye vakit bulamadım.
'Macellan' kitaplığımda mevcut -burada- ancak henüz okumadım.
Yazarla ilgili okuduğum bir kitabı paylaşmıştım:
Stefan Zweig’in Son Günleri




Yazarın okuduğum kitabı:

Bozkırkurdu - Hermann Hesse *Yaz Okuma Şenliği 2014*



Puşkin'in çalışma odasını görmek isterseniz burada paylaşmıştım.



Adalet Ağaoğlu ilk kez okuyacağım.



İsmi enteresan geldi diye aldım. Meraktayım:)



Nur içinde yatsın...



Hepsi birlikte:)



Keyifli okumalarınız olsun...

1 yorum:

  1. İkinci el kitapları daha çok seviyorum ben. Kokuları bile başka. Benim de gittiğim bir tane kitapçı var ama geçenlerde netten Nadik Kitap'tan yaptım alışveriş. Ondan da çok memnun kaldım

    YanıtlaSil