9 Kasım 2015 Pazartesi

Köpekli Kitaplar

Kitap videoları çekmek inanın okumak kadar keyif verir oldu bana:)
Bu seferki videomun konusu kitaplığımdaki 'Köpekli Kitaplar'. İsmi, kapak tasarımı ya da içeriği köpekli kitaplar...
Videonun başında Fazıl solosuyla açılış yapıyor. Solo David Gilmour'un son albümden 'Rattle That Lock' şarkısına ait.
Keyifli seyirler ve dinlemeler...


Defterime bakmak isterseniz:

Köpekli Kitaplar * defterim...



İlk kitap videomu kitaplığımdaki kedili kitaplar üzerine çektim ve burada paylaştım.


İkinci videomu #siradakibeskitap için çektim ve şurada paylaştım.


Sevgilerimle...


2 yorum:

  1. Aysim merhabalar. Videoyu şimdi izledim. Cesaretinizden ötürü öncelikle sizi kutluyorum. Şahsına münhasır bir insan olduğunuz için seviyorum sizi:) Ayrıca çok hoş, çok güzel bir kadınsınız. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sımsıcak ve samimi yorumunuz için gönülden teşekkür ediyorum. Çok mutlu ettiniz beni:) Dinmeyen mutluluklar diliyorum.

      Sil