25 Haziran 2016 Cumartesi

Yazın Sıcağında Kış Uykusu:)

Uzun zaman önce alıp da paylaşmayı unuttuğum bir kitap...
Hatta bu kitabı aldığım gün D&R'da güzel bir mağaza turu atmış ve alışveriş çantasını da bi(r) dolu doldurmuştum. Sonra nedense içlerinden bir kitabı çıkarıp, o da 'Algernon'a Çiçekler'di etiket fiyatına baktım ve bir de D&R internet fiyatına bakayım dedim. Yanlış hatırlamıyorsam arada 6 TL gibi bir fark vardı. Hemen tüm kitapları raflardaki yerlerine geri koydum. Ve indirimlerinin dışında bir daha mağazadan kitap almamaya karar verdim.
Sadece bu kitabı alma sebebim ise o kadar süre kitap seçmemin sonucunda elim boş çıkarsam üzülürüm diye kendime ödül verdim:)  Ve bir de internet fiyatıyla arasında 2,5 TL fark olması sebebiyle piyango bu kitaba çıktı:))
Algernon'a Çiçekler kitabını da daha sonra 8 TL. gibi daha az bir fiyata Eganba'dan aldım:) Burada paylaşmıştım.

Isaac 


Bol kitaplı günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder