9 Haziran 2016 Perşembe

Eganba Alışverişim *

Eganba'dan ikinci siparişimi verdim. Harika kitaplar aldım. Eganba tarafından beni çok mutlu eden hediyeler geldi. Sözün özü bence süper bir alışveriş oldu:))
Eganba'nın fiyatlarının gayet iyi olduğunu düşünüyorum. Ayrıca oldukça ilgili ve kitaplara, okuyanlara gönül vermiş bir kitapçı benim nazarımda. 
İlk Eganba alışverişime buradan, Eganba alışveriş videoma şuradan ve yaptıkları jeste oradan ulaşabilirsiniz:)

Eganba'nın çok hoş bir uygulaması var. Her hafta farklı bir kitabı alışverişinize hediye olarak ekliyorlar. İlk siparişimi de bu uygulamalarından etkilenip vermiştim. Kedili bir kitap hediyeydi:)
Hatta bu alışverişimde 75 TL üzeri alışverişlere Eganba bez çanta hediyeydi. O da çok hoşuma gitti. 
Siteye buradan göz atabilirsiniz...
Ve bir de tüm bunların üzerine ayrıca iki kitap daha hediye göndermişler. Kocaman teşekkürler:)

Şimdi kısa kısa aldığım kitaplara göz atalım. En kısa zamanda videosunu da çekeceğim inşallah.
edit:) Çektiiim, videoya buradan ulaşabilirsiniz.


Kutusu bile güzel:)


Okunacak çok kitap var ve keşfedecek çok hayat...


Kitap ayraçlarına zaafım var. Kutuyu açıp da kitap ayraçlarının çokluğunu görünce çokça sevindim:) Ben de arkadaşlarıma dağıtacağım.


Hayal meyal filmini izlediğimi hatırlayarak seçtim bu kitabı. Oysa bu bir üçlemenin ikinci kitabıymış. Benim izlediğim de ilk kitabın filmiymiş:) 


Christian Bobin'le tanışmamız kimi zaman denk geldiğim kitabın bana kendini aldırması hallerinden biri sayesinde oldu. O da nedir öyle diyecek olursanız açıklık getirmeye çalışayım:) Yazarı ve kitabı daha önce hiç duymadığım halde anlık bir etkilenme hissettiğim kitaplar oluyor. Ve çoğunlukla da okuduktan sonra çok etkileniyorum ve iyi ki yollarımız kesişmiş diyorum.Yani herhangi bir tavsiye üzerine değil, bir araştırma sonucu değil, herhangi bir kitabı okurken alınacaklar listeme eklediğim bir kitap değil... Tamamen rafların arasında dolanırken anlık bir etkilenme ve bu kitabı okumalıyım hissi...
Yazarın 'Alakarga' kitabını gördüğümde de tam o duyguyu hissettim. Burada paylaşmıştım.


Adı yeter:) Hele bir de kapak tasarımında kedi var ^-^ Hayvan hikayelerini okumak çok keyifli olacak benim için...


Nazlı Eray'ın 'Elyazması Rüyalar' kitabını -burada paylaşmıştım- okurken bolca Kral Übü karşıma çıktığı için çok merak ettim ve bu oyunu okumak istedim.


Nazım Hikmet 'Piraye'ye Mektuplar' kitabını okurken Pasternak şiirlerini oku diye not almıştım, -paylaşımım burada-. Nazım Hikmet Piraye'ye yazdığı bir mektupta Pasternak şiirlerini göndermesini, çünkü iyi şiir okumak istediğini yazmış. Nazım Hikmet hayranı biri olarak Nazım Hikmet'in hayranlık duyduğu şairin şiirlerini okumak istedim. Tabii çeviri işin içine girince şiirin ruhundan çok şey yitirdiğini düşünüyorum. Büyük ihtimalle Nazım Hikmet şiirleri yazıldığı dilde okumuştur. 


Murat Gülen'in Facebook'ta paylaştığı yazılarını beğeniyle okuduğum için kitabını merak ettim ve okumak istedim.


Booktuber Glorrry Books'un izlediğim bir videosunda dikkatimi çeken bir kitap. Konusu çok enteresan umarım kurgusu ve yazı dili de güzeldir.


Yine konusu çok enteresan bir kitap...


Carlos Maria Dominguez'in 'Kağıt Ev' kitabını okurken not aldığım bir kitaptı. Paylaşımım burada.
İçi çok güzel çizimlerle dolu. Fotoğraflamayı unutmuşum ama videoda sayfalarını gösteririm.


Adı üstünde Kadıköy  Çocukluğum, gençliğim, yetişkinliğim: Kadıköy yahu!:)))


Fırat Mehmet Eroğlu'nun 'Kırk Kırık Söz' kitabını okumuş ve burada paylaşmıştım. Yazarın 'Gölge Gününü Azabı' kitabını da ilk fırsatta alacağım.


Benim sipariş verdiğim haftanın hediye kitabı: 'Joyce'un Öğrencisi'.


Eganba iki hediye kitap daha göndermiş bana. Nasıl mutlu oldum anlatamam. 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


5 yorum:

  1. Bu siteyi daha önce hiç duymamıştım. Arada kontrol edilecek sitelerin arasına girsin o halde. :) Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  2. Bez çantalar cidden güzel fikir. Ben sık kullanırım bu tür çantaları.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel kitaplar almışsınız, siteyi ilk kez duyuyorum, mutlaka bakacağım. Mürekkep Yürek Serisi başlamak isteyip unuttuklarımdan, umarım bi' gün alırım. :D Paylaşım için teşekkürler, keyifli okumalar

    YanıtlaSil