2 Haziran 2018 Cumartesi

Joker DVD Alışverişim * Nisan 2018

Gençliğimde tam bir sinemakoliktim:) Vizyona ve ilgi alanıma giren her filmi sinemada izlerdim. Zamanla evde izlemeyi tercih eder oldum. Ev ortamının rahatlığında film izlemek daha bir keyif verir oldu. Yine de çok heyecanla beklediğimiz sayılı filmi sinemada izliyoruz.

Bodrum Joker DVD'den yaptığımız ilk alışverişe göz atmak isterseniz buraya lütfen:)


Dükkanın sahiplerinden Boboş mırkı:)


Çok acayip bir film. Etkisinden bir süre kurtulamadım.


Kitaptan filme çekilen Okuyucu... Yarısına kadar izleyip devamını getiremedik. Oysa asıl devamında olaylar çok heyecan verici bir hal alıyormuş. Bir ara kaldığımız yerden devam ederiz...


Arkadaş tavsiyesi... İzlemedim henüz.


Ben sadece başından biraz izleyebildim, Fazıl filmi tamamladı ve beğendiğini söyledi:)


Kış Uykusu'na televizyonda denk gelip yarısını izleyebilmiştim. Ne zamandır aklımdaydı dvd'sini almak...


Oyuncular ve konusu harika. İlk fırsatta izleyeceğim.


Rahmetli babacığım çok severdi bu tarz filmleri. 80'li yıllarda televizyonda çok oynardı böyle filmler ve ben de babamla oturup izlerdim çocuk halimle. Hatta bizim evde klasikleşmiş bir konuşma gidişatı vardı. Film başlamadan annem ve ablam filmde kadın oyuncu var mı diye sorardı. Genelde kovboy, western filmlerinde pek kadın olmazdı. Şayet babam kadın oyuncu yok derse, bu film izlenmez derler ve odalarına çekilirlerdi:))) Biz de babamla filmi izlerdik keyifle:)
Annem Yul Brynner'i sever ama:)


Fazıl'ın çocukluğunda izleyip sevdiği filmler.
Çok eğlenceli:)


Yine Fazıl'ın geçmişten sevdiği bir film...


Sevdiğimiz ve arşivimizde olmasını istediğimiz bir film.


Tavsiye üzerine aldık. Fazıl izledi ve çok beğendi. Sonraki alışverişimizde devam filmini de aldık.


Schwarzeneger ve Hugh Grant filmleri izlemeyi severiz:)


Ve seçtiğimiz son film...


Nisan ayındaki ikinci Joker DVD alışverişimizde seçtiğimiz filmler:


Aynı gün mırkklarım için bu oyuncaklar aldım. Böyle büyük oyuncakları çok seviyorlar ama bunları hiç sevmediler. Pet Shoptan aldım, inanılmaz kötü  plastik kokuyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder