18 Mart 2020 Çarşamba

Mırkhane Anahtarlığı ^-^

Instagram üzerinden Mini Kitap harika işler yapıp ulaştırıyor bizlere. Sevgili Şefika Hanım'ın emeği çok büyük. Özenli, ilgili ve çok işine bağlı bir insan. Hem güzel ürünleri hem de kişiliğinden ve işine saygısından dolayı kendisini kutluyorum.
Önceki alışverişimde mini kitaplık ve seçtiğim mini kitapları yaptırmıştım. Buradan bakabilirsiniz.

Bu kez hem kendime hem Fazıl'a fotoğraflı anahtarlık yaptırdım. Fazıl'ınkini de bir ara paylaşacağım. 
İkimizinde seçtiğimiz farklı fotoğraflarla Mırkhane anahtarlığımız oldu. 





Paketi açtığınız vakit sürprizlerle karşılaşıyorsunuz. Görün bakın, nasıl mutluluk duyulmaz böylesi özenli bir pakete.




Mırkhanemize katılmaları sırasıyla fotoğrafları sıraya koydum.

Aşkım ♥ 


Külkedisi ve Isaac ♥  


Bodrum ve Poirot 


Spocky ve Kültüy 


Gibson ve Fender 


Fındık ve Tıkır minnakmırkbey 


Çılgın Balım ve Prenses 


Ressam, Cimcime Cimcik ve Isırık Somon 


Küllük ve Şapşik 



Tabii ben bu anahtarlıkları yaptıralı aylar oluyor. Sonrasında Mırkhanemize Peluş ve Behlül katıldı:)))

Herkese mırk sevgiler ^-^


1 yorum: