4 Şubat 2022 Cuma

Kara Havadisler Kervanı / Ayhan Koç

 

Okuyun, mutlaka okuyun, çok tavsiye ediyorum 🤗😄 #tavsiyekitap
Kitapta on iki şahane öykü var 👌 Her birini tabiri caizse bayıla bayıla okudum.

Tanışma kitabımız #karahavadislerkervanı 'yla öyküleriyle oldu. Oysa birkaç sene önce Sırlıçeşme romanını almıştım ama ne olduysa bir türlü başlayamadım ve o gün bugündür kitaplıkta bekliyor. İyi ki bekliyor çünkü öyküler bitti ve ben şimdi hemen Sırlıçeşme romanına başlayacağım. Ayrıca tahmin edebileceğiniz gibi hiç vakit kaybetmeden Cümle Göğün Mavisi'ni de sipariş ettim 💃

✔ Bir tanecik alıntı 😸
* Bir hafta sonra Orhan İlhan Süreya ismiyle adresime ulaşan kalınca paketin ipini çözerken postayı yollayanın İsmet olduğundan şüphem yoktu. Sevdiği şair ve yazarların isimleriyle mahlas yaratmayı severdi.

- Ben de kendime bir mahlas buldum. Biraz şaşırtmalı ama olsun. Varsın erkek sansınlar beni 😄
Edgar Sezgin Sevimay
Muhtemelen anladınız ama ele vereyim ben açılımını ➡️ Poe, @sezgin_kaymaz ve @fuatsevimay 😂


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder