oylum yılmaz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
oylum yılmaz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Aralık 2012 Pazar

Kitap, Müzik, Film vs. vs.:))))

Kitaplara geçmeden önce kedişler ^-^ Bahçedeki kedişler için Fazıl iki korunak yapmıştı ancak şiddetli yağmurlarda içleri bir şekilde ıslanıyordu. Biz de geçen gün minik köpek evlerinden aldık. Sizler için de poz verdiler:))) 



3. D&R alışverişimden dün elime geçenler... Yine ayraç koymamışlar:)))



*Filler İçin Su - Bir vakitler kurumusguller blogu vardı, sevgili orkidela'nın. Onun paylaşımında gördüğümden beri almak istediğim bir kitaptı.

* Aylak Adam - Beyaz Kitaplık blogunun şuradaki paylaşımından beri almak aklımdaydı.


* Cadı - Kitap Bahçesi sevgili delikitap burada paylaşmıştı ve o günden beri alınacaklar listemdeydi.

* Ölmeden Önce Ölünüz - Sevgili serrose'nin buradaki paylaşımından sonra listeme eklenmişti.


* Evsiz - Sevgili ve çok değerli Nalan Hanım'ın (http://nalanevi.blogspot.com/) damadının yazmış olduğu kitabı buradaki paylaşımından beri almak istiyordum. Fazlasıyla geciktim ama sonunda kavuştum:)
Ayrıca İbrahim Altay her cumartesi saat 20.10'da A Haber'de 'Uzun Hikaye' isimli programı hazırlayıp sunuyor. (www.ahaber.com.tr)


* Başı Bozuk - Kitaptan, yazarının Vikitap kanalıyla attığı mesaj sayesinde haberim oldu. Arka kapak yazısı da hoşuma gitti ve hem destek olmak hem heyecanına ortak olmak hem de kalemiyle tanışmak için hemen sipariş verdim.


Yozlaşmamış Kedi - Uzun zamandır alınacaklar listemde olan bir kitabı daha almış olmanın mutluluğu içindeyim ^-^


* Ve Fazıl'ın seçimleri,
Özellikle Chris de Burgh benim için:)


* Netten almak yetmedi, bir de D&R mağazasına gittik:) Ancak şube çalışanları pek suratsız bunu da yazmadan edemeyeceğim.

Fazıl daha önce izleyip pek beğendiği filmi arşivine eklemek istedi. 


Ben de dergi aldım.


* Careefour'da her zaman çok ucuz fiyata cd ve dvd'ler oluyor. Daha önce de almıştık ama henüz seyretmeden yeniden topladık birkaç tane. Ancak denediğimizde çoğu bozuk çıktı!!!

-Hayata Yeniden'i dvd okumuyor bile!


* Bu film eğlenceli ancak seslendirmeyi öyle kötü kaydetmişler ki konuşulanları anlamak mümkün değil. Müzik son derece yüksek, konuşmalar arada fısıltı halinde geliyor!


* Henüz sadece 'Arabalar' dvd'sini izledik. Daha doğrusu izlemeye çalıştık. Çünkü yarıya kadar gayet normal sonrasında dvd takılıyor!


* Kuru boya kalemlerim ^-^


Herkese sevgilerimle ^-^
Mutlu pazarlar:)