17 Mart 2012 Cumartesi

2. Çekilişime Hepiniz Davetlisiniz:)

Kendi adıma keyifli yeni bir süreci daha başlatmış bulunmaktayım. 
Katılım için şart olarak düşünmeyin, yalnızca tek bir isteğim var sizlerden.  O da; okuduğunuzda sizde en büyük etkiyi bırakmış bir kitabı yazarıyla birlikte benimle paylaşmanız. Sadece bu kadar:) Alınmak üzere not edilmiş bir ajanda dolusu kitap varken ve okunmak üzere bir dünya kitap elimin altında beklemekteyken sizin önereceğiniz kitaplar şimdiden iştahımı kabartıyor:)
Çekiliş için 13 Nisan saat 13.00'e kadar yorumlarınızı bırakabilirsiniz. 


Minik cicilere gelince;
* Pembiş keten gömlek. Standart beden.

** Diadermine Nemlendirici Temizleme Sütü
Aslında ben makyaj yapmaya başladığım üniversite yıllarımdan beri Nivea'nın temizleme jelini kullanıyorum, kendime alırken çekiliş için de aynı üründen alacaktım ancak markette kalmamış:) Ben de hem kendime hem de size Diadermine aldım:)

*** Bir de Golden Rose mor oje:)





Aşkım sizin için hemen kalite kontrol yaptı:)




Bir de yandan görelim:)


Sevgiyle kalın, hep yanımda kalın:))))
not: kargo ücreti bana aittir...

84 yorum:

  1. Oley oley ilk ben :)))
    Bu kitaptan inanılmaz etkilenip diğer kitaplarınıda severek okumuştum
    amin maalouf -- semerkant

    YanıtlaSil
  2. Oyy kuzum oyyy,ne kadar çabuk davranmışsın sen.Daha diğer kampanyanın dumanı üstündeyken yeni bir kampanya,eee boşuna demiyorum ben sana on parmakta on marifet var diye:)
    Bendeniz ne o gömleğin içine sığabilecek kadar ince ne de mor ojeler sürecek kadar süslü bir hatun değilim:) Ama sen kampanya yaparsında katılmamazlık eder miyim hiç?Hani olurda kazanırsam şayet,bu etkinliğe katılmış olan ve hediyeleri çok isteyen bir kişiye armağan edeceğim.Haydi bakalım siftah benden bereket Allah'tan...

    YanıtlaSil
  3. :) ilginç bir katılım isteği.Çekilişe katılıp katılmamam fark etmez(çünküm standart bedene sığmam :)),ama sorun enteresan geldiğinden yazıyorum.okuduğum bir kaç kitap bende derin etkiler bırakmıştır;mesela lise yıllarında Stephan King in hayvan mezarlığını okuduğumda etrafta leş kokuları almaya başlamıştım:).Son zamanlarda Adam Fawer in Olasılıksız ı,Serdar Özkan nın kayıp gül ü,sürükleyici ve bittiğinde etkisi kalıcı kitaplardan.İkisininde devamı var fakat herzaman derim ilkler hep iz bırakır :D iyi şanslar

    YanıtlaSil
  4. hediyeler güzelmiş :) şansımızı deneyelim.
    kitaba gelince. bugüne kadar bende şok etkisi yaratan bir kitap olmadı ama gorkinin ana adlı kitabı beni gerçekten etkilemişti. bir annenin fedakarlığını daha iyi görebileceğimiz başka bir kitap olduğunu sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ne güzel bir soru bu..Ferhan Şensoy' un "Kalemimin Sapını Gülle Donattım" kitabını çok beğendim, tavsiyemdir..

    YanıtlaSil
  6. Gömleği çok sevdim :)) Kalite kontrolcüyü de:)))
    Ben Osmancık romanına bayılırım Tarık Buğra'nın oku oku doyamam o kitaba...Ama kocaman bir liste de akıp gitti aklımdan :))

    YanıtlaSil
  7. Yaaa bu sefer bn kazanayım lütfenn .) Okuyanım çok gzl yine hediyelern bnde istyrum en çok etknlediğim ve en çabuk okuduğum kitap Victor Hugo- Sefiller ama Maxim Gorki nin Ana adlı klasiğide beni çok etklemişti kısacası klaskleri sevyorum =)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,bloğunuz çok güzel ben de yazıyorum,ödüllerden çok paylaşımda bulunmak isterim.En etkilendiğim kitap ve yazarı:
    Konfüçyüs Erdemin Ardından Git
    Belki okumamışsınızdır diye belirtmek isterim Ernest Hemingway-Yaşlı Adam ve Deniz,Caner Gürellier-Pedalımın Altında Japonya ve Dostoyevski-Yer Altından Notlar kitaplarını da okumanızı tavsiye ederim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Nasıl güzel bir çekiliş ve nasıl güzel bir istektir bu. çok takdir ettim gerçekten.
    Barış Bıçakçı'nın bir sözü var, "benden okumak için kitap isteyenlerin, kalbimi de istediklerini sanıyorum" tarzında bir sözdü sanırım.
    Ben de varım, hatta iki tane kitap önermek isterim :)
    J.D.Salinger - Çavdar Tarlasında Çocuklar
    Patti Smith - Çoluk Çocuk

    YanıtlaSil
  10. merhabalar bende kıtap okumayı cok sevıyorum.
    Elif Şafak İskender kıtabını onerebılırım ben 6 ay once okumustum cok etkılemıstı benı.
    Diadermine benım favorımdır zaten onu gorunce hemen katılmak ıstedım,blogumdada cekılısını duyurdum :)

    http://biricitinyeri.blogspot.com/2012/03/harika-hediyeler_18.html

    sevgiler yasemin ozer yasmin_ozer@windowslive.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba beni son zamanlarda en çok etkileyen ve keyifle okuduğum kitap Zülfü Livanelinin SERENAD adlı kitabı çok etkileyici ve sürükleyiciydi ablamın tavsiyesi ile okumuştum
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Canım çekilişin hayırlı olsun, hediyelerin öyle güzelki kazanan güle güle kullansın..

    Her şekilde kitap önerisinde bulunabilirim :) Jerzy Kosinski-Boyalı Kuş. Aklın almayacağı bir kitap, seveceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,Buket Uzuner'in Gelibolu 'su severek okuduğum bir kitaptı,ne kadar ilgini çeker bilemiyorum ama,Ayşe Kulinin Adı Aylin iki kez okudum :)) Çekilişini gadget olarak yayınlamak istiyorum onun için şuan link veremiyorum,daha sonra linki yazarım:) nuraycatasarimlar@gmail.com sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. canım armağan yağmuru var maşallah:))

    YanıtlaSil
  15. Debbie Macomber-Küçük Mucizeler Dükkanı http://fredininkabusu.blogspot.com/ dan-.-love@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. çekilişe katılmayacağım ama sorunu yanıtlamak istedim.bir gün tek başına vedat türkali. lise dönemlerinde okuduğum ama hala aklımda olan bir hikaye. angelanın külleri Frank McCourt çok etkilenmiştim bu hikayeden.beyaz evin kadını nevres kırdar.ayşe kulin nefes nefese..

    YanıtlaSil
  17. çok hoş ama aynı gömlek bendede var o yüzden katılmayayım bu çekilişe:)

    Kitap önerisi: lauren weisberger'in tüm kitapları:))))

    http://cmosundnyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. merhaba :)

    izleyicinim ,bloğumda duyurdum

    http://betirella.blogspot.com/2012/03/cekilis_18.html

    tugba_yildirir@hotmail.com

    kitap içinse çok çok iz bırakan ortaokulda okuduğum hala tüm satırları aklımda olan fantastik bir kitap var, okurmusun bilmem ama ben cok sevmiştim :)

    gülten dayıoğlu,mo'nun gizemi :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. canım çekilişin hayırlı olsun şu çılgın türkler favorim

    YanıtlaSil
  20. Merhaba takipçilerin arasındayım.Benim sana önereceğim kitap ise Şevket Süreyya Aydemir'in Tek Adam kitapları 3 cilt biraz ağır gelebilir ama mutlaka okumanı dilerim.
    http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2012/03/httpmoonlightcat13blogspotcom2012032.html
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Verdiğiniz hediyeleri çok beğendim n.n

    Ama zor bir soru sormuşsunuz! Tek bir kitap seçebileceğimi sanmıyorum. Zaten genel olarak sevdiğim şeyler arasından "en" sorusuna cevap veremeyen bir insanımdır. O yüzden, aklıma gelen ve çok sevip, bir şekilde etkilendiğim birkaç kitabı söyleyeceğim.

    İhsan Oktay Anar - Suskunlar
    Paulo Coelho - Simyacı
    José Mauro De Vasconcelos - Şeker Portakalı (Gerçi bu bir seri. Devamı da var ama bu kitabın yeri ayrıydı bende)
    Adam Fawer - Olasılıksız

    YanıtlaSil
  22. Her zaman en son okuduğum çok etkiler beni .Günlerce o kitap kahramanlarıyla yaşarım. Yeni bir kitaba başlayana dek sürer bu durum. Yeni kitaba da hemen başlarım malum:)
    Bu kez Deniz Erbulak'ın (ki ilk kez adını duyup okuduğumu belirteyim)AŞKIN ÖTESİNDE romanı okuduktan sonra üstüne iki kitap daha okuduğum halde on gündür etkisi sürüyor şiddetle tavsiye ediyorum hoşlanacağını düşünüyorum.
    Ama tek geçeceğim en az beş kez okuduğum BÜLBÜLÜ ÖLDÜRMEK'tir.Harper LEE

    YanıtlaSil
  23. hayırlı olsun ve kolay gelsin diyorum, süper hediyeler...
    Kitap önerisinde tek kitap veremem ama yazar olarak Emile ZOLA bambaşkadır gözümde....

    YanıtlaSil
  24. aslında okumuşsundur ama ben ŞU ÇILGIN TÜRKLER' i tek geçerim cankız...

    YanıtlaSil
  25. Selam tüm şartlar tamamdır izleyicin oldum beni etkileyen ayşe kulinin umut ve vedası bir harikaydı kampanyayı faceve twitter sayfamda duyurdum
    feride28@gmail.com http://www.facebook.com/profile.php?id=829951519
    feride ismailoğlu http://twitter.com/#!/kumral28

    YanıtlaSil
  26. merhaba hediyen harika izleyicin oldum blogum yok sevgiler...

    kübra baştuğ
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. ha hayırlı olsun kolay gelsin.beni etkileyen kitap ise nermin bezmenin KURT SEYİT VE SHURA kitabıdır.bir solukta okumuştum.sevgilerimle sağlıkla kal canım

    YanıtlaSil
  28. e bi deniyim şansımı :)

    YanıtlaSil
  29. izleyicinim
    blogmda duyurdum
    http://nesekilavuz.blogspot.com/2012/03/2-cekilis.html
    ben Uçurtma avcısını çok beğenmiştim.
    Neşe Kılavuz
    neseege@mynet.com

    YanıtlaSil
  30. merhabalar bende geldim kampanyan hayırlı olsun izleyicin oldum çok severek okuduğum kitap;
    Bir Çift Yürek (Marlo Morgan) mükemmel bir kitap tavsiye ediyorum

    kampanyayı bloğumda yayınladım sevgilerimle

    http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2012/03/2-cekilis.html

    reyhan dönmez
    rey_ka_ers@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Öneri süper.Ben de katılmak istiyorum.Pembe en sevdiğim renk,kim bilir belki şanslı kişi ben olurum.Kediciği de severim ya :) Mailim dolapperisi@hotmail.com ;)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. merhaba en sevdiğim kitaplardan bir kaçını yazayım Elif Şafak AŞK,Buket Uzuner KUMRAL ADA MAVİ TUNA,Kürşat Başar BAŞUCUMDA MÜZİK...

    YanıtlaSil
  33. Okuyancım ikinci çekilişin de hayırlı uğurlu olsun, yine çok güzel şeyler seçmişsin,
    benim okuyup da çok etkilendiğim kitaplardan birisi, Theodore Dreiser'den İnsanlık Suçu'dur. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  34. https://www.facebook.com/profile.php?id=100000576632954 aysel çınar
    ayysell_01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhabalar:) Hediyeler kadar kitap konusu da dikkat çekici ve güzel bir düşünce, severek ve zevkle okuduğum çok kitap var fakat şöyle bir düşündüğümde Oğuz ATAY'ın Prof. Dr. Mustafa İNAN'ın hayatını anlattığı BİR BİLİM ADAMININ ROMANI isimli kitabı, tabi buna paralel olarak Mustafa İNAN'ın hayat hikayesi beni çok etkilemişti.. Kürşat BAŞAR'ın bir kadının dilinden anlattığı BAŞUCUMDA MÜZİK de ilk aklıma gelenlerden.. Bol kitaplı günler dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  36. tüm şartlar tamamdır kampanyanızı facemde duyurdum şanlı olmak ümidiyle linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/ yakamozperi@hotmail.com
    tweter:https://twitter.com/#!/aslizehram
    kitaap önerim tabiyki duygu asenanın tüm kitapları hepsi birbirinden şahane..

    YanıtlaSil
  37. meraba canım sağ olduğum sürece yanındayım :)
    hediyelerin çok güzel herkese bol şanslar :)
    okuduğum bütün kitapları çok beğenerek okudum her birin de farklı duygular tattım şu demek yanlış olur yalnız Jean Christophe Grange ın kitaplarını tek solukta okuyorum kurgusu çok hoşuma gidiyor çok beğendiğim bir yazar ,bir de bilimsel yazı ve kitaplar çok hoşuma gider
    çok çok sevgiler canım ,kimin kısmetin de varsa ona çıksın ,falcı gibi konuştum:)
    aşkına ve külkedisine kocaman öpücükler :)

    YanıtlaSil
  38. canım bende varım:) destek güç :P
    ah emine şenlikoğlu idamlık genç süper bi kitaptı
    hala aklımda yıllar oldu okuyalı
    hah gadget olarak yayınlıcam çekilişi sorun olursa yaz olurmu
    öptüm..

    YanıtlaSil
  39. Merhabalar blogunuzun izleyicisi oldum
    Benim okuyup etkilendiğim kitap ortaokul yıllarında okuduğum Mavi Saçlı Kız idi. Beni baya bi etkilemişti o dönem.

    Umarım bu güzel hediyeler benim olur :)

    badiye bal
    badiyebal@msn.com

    YanıtlaSil
  40. Elif Safak - ASK... bence bundan daha otesi yok... Bu arada cekilisi bi kenara birakarak oneriyorum size bu kitabi... Bence bu kitabi herkes okumali... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. W.C.Andrews'tan Çatı adlı kitabı mutlaka öneririm, kitapta öyle yerler var ki ağlamaktan helak olmuştum doğrusu. Çekiliş için teşekkürler:)

    annabell_lee_dk (at) yahoo.com

    YanıtlaSil
  42. merhabalar :)

    Bir Geyşa'nın Anıları benim ennn sevdiğim kitaplar arasındadır. Büyük ihtimalle okumuşsunuzdur ancak okumadıysanız şiddetle filmini de kitabını da tavsiye ederim.

    Sevgiler.

    light pink
    ffb6c1@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Franz Kafka - Dönüşüm

    Vee bir klasik Bronte kardeşlerden
    Wuthering Heights-Uğultulu Tepeler

    sevgilerimle...

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. aa ben bu çekiliş haberini kaçırmışım:) ne güzel hediyeler yine:) Stephenie Meyer 'Göçebe' çok sevdiğim fantastik bir romandı... Roman okumaktan hoşlanıyorsan tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  45. merhabalar :)

    murat başaran-sevmek ölmekle başlar

    efla_hatun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Henri Charriere - Kelebek (Papillon)
    10 yılı geçti bu kitabı okumamın üzerinden ama birçok cümlesi hala aklımda
    beni çok etkilemişti.filmide yapıldı daha sonra
    bbernabackir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Sevgili Ayşım, kitap okumayı çok severim ve dünyalarca kitap arasından seçmek çok zordu. Ama şöyle bir düşündüğümde Orhan Pamuk'un yeri benim için ayrıdır. Bütün kitapları çok önemlidir benim için. İlk kitaplarından "Cevdet Bey ve Oğulları" belki de OP'yi ilk okumaya başladığım için daha da önemlidir. Tabii Kara Kitap da yine önemli bir kitabı ama daha zordur. Bir kitap istemişsin ama Yaşar Kemal'in de "Deniz Küstü" ve "Karıncanın Su İçtiği" kitapları da yine beni çok etkileyen kitaplar olmuştur. Tutamıyorum kendimi, daha yazdıkça yazabilirim :) Çekilişin hayırlı olsun Ayşım'cım.

    YanıtlaSil
  48. merhabalar, bu güzel çekilişi blogumda da duyurdum.

    http://sosyetepazarimm.blogspot.com/2012/03/moonlightcat13-hediye-cekilisi.html

    en beğendiğim kitaplardan biri piedra ırmağının kıyısında oturdum ağladım paulo ceolho. çok romantik bir kitap. Aşk ve sevgiyi içinde çok yalın bir şekilde barındırıyor. tavsiye ederim.

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. merhabalar
    hediyeler çok cici ancak kullanabilecegımi zannetmıyorum
    kazanırsam bende hediye edeceğim :)
    çok fazla kitap okumayı sevmiyorum ama ne zman bunalsam
    necip fazıl-çile yetişir imdadıma ;)

    zahide güney
    zhd@windowslive.com

    YanıtlaSil
  50. merhaba Safiye Sultan adı kitabı okurken etkilenmiştim baya sürükleyiciydii
    https://www.facebook.com/bsize
    özlem balaban
    ozi-fero@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. canım ben de katılayım Sinan yağmurun Aşkın gözyaşları serisini öneririm..

    YanıtlaSil
  52. Ayşınım hediyelerin yine çok hoş..
    Kitap seçme konusunda o kadar karasız kaldım ki!ama son yıllarda beni hüngür hüngür ağlatıp kurgusuyla düşündüren Kristin Hannah'ın "Kış Bahçesi" geldi aklıma ilk.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  53. bayıldımmmmmm bunlara :)
    https://twitter.com/#!/arwenfiliz
    https://www.facebook.com/profile.php?id=794719905
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Ben Gabriel Garcia Marquez'in Yüzyıllık Yalnızlık kitabına bayılmıştım.Gerçekten farklı ve okunmaya değerbir kitap bir ailedeki bireylerin nasıl birbirlerine yabancı gibi yaşamalarını çok iyi irdelemiş tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  55. selamlar ben Jean-Christophe Grangé taş meclisini tavsiye ediyorum çok begenmiştim tabi elif şafak aşk herzaman favorim
    aysegulkonakci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. yorumları okuyup bizde nasipleniyoruz tavsiyelerden.süper olmuş bi fikir
    AYFER TUNÇ YEŞİL PERİ GECESİ hatta ayfer tunç un bütün kitapları benim tavsiyem
    zeynep güler zeynoakar1985@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. merhabalar,izleyicinizim ve şansımı denemek istiyorum:) kitap olarak da sever misiniz bilmem ama ben tam bir polisiye tutkunuyum e haliyle size agatha christie'nin tüm kitaplarını şiddetle öneririm:)
    kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. selam. harika bir konu! ben ilk okuduğum kitabın ömrüme etki edeceğini hiç düşünmezdim. ççok eskidir bilmeyen insan yoktur hatta ama belki bende o kadar klasik bir insanımdır napim :) efsane kitabım HUZUR SOKAĞI-Emine Şenlikoğlu! adındada yazılarında bulduğum huzur kitabım!

    YanıtlaSil
  59. mailimi yazmayı unuttum :)
    mail: seymakayapali@hotmail.com
    şeyma ölmez.

    YanıtlaSil
  60. merhaba izliyorum.facebook twitter ve blogumda paylaştım.hediyeler çok güzel şanslı kişi olmayı çok isterim.inşallah kazanırım.
    http://www.facebook.com/sineminbahari
    https://twitter.com/#!/sineminbahari/status/182997663095078913
    http://sineminbahari.blogspot.com/2012/03/moonlightcat13-2-cekilisime-hepiniz.html
    sinembadioglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. pembiiiş tam benliiik:)) Kediyide hediye etsen olmazmıııı:)))

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  62. Seni mi kıracagım.Peki benim de adımı yaz listeye ama gömleğin aynısı bende var, madem hediye ederim ben de:)
    Kitap olarak da çooook var, aklıma gelenlerin hepsini yazıyorum:)
    Elif Şafak - Aşk var, Zülfü Livaneli- Mutluluk, WC.Andrews - Çatı Serisi, Gabriel Garcia Marquez, İhsan Oktay Anar - Puslu Kıtalar Atlası, Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna, Albert Camus - Yabancı, İskender Pala - Aşkname, Ahmet Ümit- İstanbul Hatırası, Debbie Maccomber - Küçük Mucizeler Dükkanı, Amin Maalouf - Semerkant, bir de su an okudugum John Verdon - Aklından Bir Sayı Tut.
    Birbirinden farklı tarzda olmalarına özen gösterdim ama şimdilik aklıma gelen ve beğenmiş olduğum, etkilendiğim kitaplar bunlar. Biraz cok oldu ama umarım işine yarar:)
    Sevgilerimlee

    YanıtlaSil
  63. komik gelecek belki ama çalı kuşu beni çok etkileyen bir kitap olmuştu
    çok küçük yaşta okumuştum ve çok etkilenimiştim
    eh şansımı ben de deneyeyim
    counselor019@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. buket ceren tuncer
    buket_ceren997@hotmail.om

    Açlık Oyunları-Suzanne Collins

    YanıtlaSil
  65. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. merhabalar izleyicin oldum.
    ben dekitap okumayı çok severim.
    ama okuduklarım arasında Sinan yağmur-Aşk'a yolculuk ağlayarak okudum.
    ve iskender pala şah ve sultan diyebilirim.
    narin yücel
    narin_zenfree@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Merhabalar... Ben de kitap okumayı çok seviyorum ama şu sıralar mümkün olmuyor pek :( Bu arada hediyelerinize bayıldım özellikle de kedinize :) İnş. bana çıkar çekiliş :) Şimdiden teşekkürler :) angel_gozde_18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. şartlar tamam
    izleyicinim gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/2012/03/26/moonlightcat13-hediye-cekilisi/
    şimdiye kadar okuyup en fazla etkilendiğim kitap Buket Uzuner'in Kumral Ada Mavi Tuna isimli kitabı

    YanıtlaSil
  69. selam
    orhan pamuk cevdet bey ve oğulları
    http://www.blogger.com/follow-blog.do
    https://www.facebook.com/gaye.semiz1
    gaye semiz
    gaye1962@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. merhaba lilish lilish olarak izleyicinizim çekilişinizi blogumda ve twitter hesabımda duyurdum.
    http://lilish34.blogspot.com/2012/03/moonlightcat13-2-cekilisime-hepiniz.html
    https://twitter.com/#!/lilishlilishh/status/184379306913443840
    kitaba gelince ben çok okuyanlardan degilim ama okuduğum kitaplar okuduğuma değecek türden olmalı ve Elif Şafak İskender tavsiye edebileceğim etkilendiğim sürükleyici bir kitap okumayanlara tavsiye.))
    sevgiler Aylin
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. https://www.facebook.com/profile.php?id=1157229737
    izleyicinim
    mine akdeniz
    mineakdenizozdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. ama kitap dersen ben biterm ki :) bu ara Nermin Bezmen e takmış durumdayım, Sır ve Aura'nın incileri beni bitrdi resmen mutlaka okumalısınzz :((( hatta bloğumda değinmiştimm burada http://laminapropria.blogspot.com/

    hediyede çok hoş, bloğumda paylaştım bile http://laminapropria.blogspot.com/2012/03/en-son-ne-yaptm.html

    sevgiyle kalın laminapropria@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Selam beni en çok etkileyen kitaplardan bahsedeyim öyle bir taneyle olmaz :)
    Patrik Süskind- Koku
    Sezgin Kaymaz - Geber Anne
    Sezgin Kaymaz - Uzun Harmanlar'da Bir Davetsiz Misafir
    Sezgin Kaymaz- Kaptanın Teknesi
    Sezgin Kaymaz - Lucky
    Stephenie Meyer - Göçebe
    Stephenie Meyer- Cehennemde Balo Geceleri
    Elif Şafak- Aşk
    Khaled Hosseini - Uçurtma Avcısı
    Khaled Hosseini - Bin Muhteşem Güneş
    ( Ben genelde bir kitabı çok beğenirsem o yazara ait tüm kitapları takip ederim. Fantastik seviyor aynı zamanda okurken hem eğlenmek hem düşünmek istiyorsan Sezgin Kaymaz'ı şiddetle tavsiye ederim)

    Bu arada daldık kitaplara çekilişi unuttuk. Zaten izleyicidindim. isishandmade@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. merhabalar;
    kitap diyince liste uzaaar gider ama ilk aklıma gelen ya da aklımda kalan diyelim;
    1)sabahattin Ali kürk mantolu madonna ve
    2)barış bıçakçı bizim büyük çaresizliğimiz
    hediyeler de çok hoş bu arada..
    mail: goncagul16@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. Merhaba. Hediyelerin bayanlar için ama bende eşime hediye ederim çıkarsa işallah. Kitap önerisine gelince benim favorim Bedirhan GÖKÇE'nin şiir kitapları. Çok keyif verici kitaplar. Şimdiden teşekkürler.
    http://gizemlicizgiler.blogspot.com
    metin_atalar_05@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhaba izleyicinizim.en beğenerek okuduğum etkilendiğim kitap ise; khaled hosseini nin; bin muhteşem güneştir. süperdir tavsiye ederim şartlar ise ;

    https://twitter.com/#!/hayaldiniz

    https://www.facebook.com/profile.php?id=610734653
    altasmetal@hotmail.com

    hayal diniz

    YanıtlaSil
  77. merhaba izleyicin oldum gömleğe bayıldım kampanyayı face de ve twitterda duyurdum
    https://www.facebook.com/#!/fattmaozdemir
    http://twitter.com/AYBUKE067
    fatma özdemir
    fsonmez44@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. merhab izlemeye aldım
    beğenerek okuduğum kitap çalıkuşu- Reşat Nuri GÜNTEKİN
    Kampanyayı facebook ta twitterda paylaştım
    https://www.facebook.com/denizz.oz
    https://twitter.com/#!/denizaol
    deniz öz
    deniz_8180@mynet.com

    YanıtlaSil
  79. merhabalar çekiliş için çok teşekkürler izleyicin olup bloğumda duyurdum
    http://sevgicini.blogspot.com/2012/04/httpmoonlightcat13blogspotcom.html
    en etkilendiğim kitap Reşat Nuri Güntekinin Kızılcık Dalları kitabı kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  80. Merhaba. Blog dünyasında yeniyim. İki hafta oldu. Rüzgara Doğru'nun gümüş takı seti çekilişine katılmıştım da, tam da çekilişe yorum bırakırken kenarlarda bir yerde siz çarptınız gözüme. "Aaa... yaşasın bir tatlı çekiliş daha." Bloğunuza tıkladığımda izleme zorunluluğunun olmadığını gördüm ama madem kitaplardan bahsetmişsiniz, madem siz de benim gibi onlarca yeni kitabınız olduğu halde hala yeni kitaplrın peşindesiniz, benim için tamda izlenmesi gereken kişisiniz. Teşekkür ediyorum, şimdi ben de sayenizde 81 kitap severin 81 güzel tavsiyesini okuyacağım. :)) Hediyelerinizi çok beğendim. Yaza hazır ve nazır pembişler; bayılırım. Bir de sizin şu tatlımı tatlı kalite kontrolcünün aynısından bir tane de bizde var. Artık ben kazanırsam, bizimki de geçirir bir kere kalite kontrolden. :))

    YanıtlaSil
  81. Aklımda en çok yer edinen ve herkese rahatlıkla tavsiye edeceğim kitap; Kate Morton'un Saklı Bahçe'si. Ama bu kitabı okumayan mı kaldı diye düşünürseniz bir tavsiyede daha bulunayım size. Audrey Niffenegger - İmkansız Aşklar Evi. Sevgiler. ;)

    YanıtlaSil
  82. Merhaba,
    Daha biraz önce, severek okuyup bitirdiğim kitabın tanıtımını yaptım blogumda, tesadüf, blogları gezerken de kampanyanızı gördüm. Hemen sıcağı sıcağına sizinle de paylaşayım istedim. Beni etkileyen kitap; Elif ŞAFAK'ın İskender'i...

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  83. Kayıp gül-Serdar özkan bu kitabın 2. side var ama almak kısmet olmadı :) bide adını hatırlamadığım bir yazarın bir kitabı vardı resmen içime işledi "İnsan ne ile yaşar?" çok bilinen ve ince bir kitaptır ama çok güzeldir.

    hayalistik@hotmail.com

    YanıtlaSil