13 Mart 2012 Salı

Kitap Eylemcisi'nden Gelen Mutluluk ve Terasın Misafirleri:)

Kitap Eylemcisi blogunda kitap çekilişine katılmıştım ve kitaplar benim onlara olan sevgimi ve gösterdiğim özeni hissettiklerinden bana çıktı:))) Kitaplarla aramızda özel bir bağ var anlayacağınız:))
Kitap Eylemcisi'ne böyle güzel bir çekiliş düzenlediği için buradan tekrar teşekkür ediyorum. Kitabımla az önce kavuştuk.




Son kar yağışında terasta misafirlerimizi ağırladık:) 


Aşkım da izlemede:)




Not: Çekilişi yaptık, az sonra hem sonucu hem de videosunu ekleyeceğim.
Sevgilerimle.

8 yorum:

  1. güle güle oku kitabını.hep böyle şanslı olursun inşallah.misafirleriniz çok güzeller.aşkımın içi gitmiştir:)
    çekiliş sonucunu heyecanla bekliyorum hadi bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Aşkım deli oluyor o kadar kuşu bir arada görünce:) Cama tırmanıyor resmen:)))

      Sil
  2. ben teşekkür ederim, keyifle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda okuyacağım inşallah.
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. Harika bir kitaptır. Keyifli okumalar canım benim.

    Martılar, sığırcıklar ne güzel bu soğuk günlerde doymuşlar sayenizde. Çok tatlılar dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadığım bir klasikti, bana çıkmasına çok sevindim o yüzden:) Teşekkürler canım.
      Hem de nasıl tatlılar:) Bazen hiç görmediğim çok değişik kuşlar geliyor ama ben makineyi alana kadar evin içindeki hareketten korkup kaçıyorlar.

      Sil
  4. Ayşınım çok sevindim bana çıkmış gibi.tebrik ediyorum canım.
    misafirlerine bakınca içim gidiyor.soğukta en çokta onlar telef oluyor aç kalıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim.
      Sorma özellikle karlı havalardan sonra sokaklara dahi iniyorlar, arabaların arasında yemek arayan martıları görmek üzüyor beni de:(

      Sil