16 Temmuz 2012 Pazartesi

*** 6. Çekilişime Hepiniz Davetlisiniz:))) ***

13 Ağustos saat 13.00'e dek katılabileceğiniz çekilişimde bu sefer kitaplar eşlik ediyor bizlere:)
- Erin Hunter'in 'Savaşçı Kediler' kitabını okuduğumda çok beğenmiştim -buradan okuyabilirsiniz- ve çekilişte olmasını arzu ettiğim için geçen hafta sizler için aldım.
- Diğer kitap ise, Nedim Gürsel'in 'Yaşar Kemal Bir Geçiş Dönemi Romancısı' isimli deneme kitabı. Tabii çekilişe kadar önce ben okuyacağım o yüzden kime çıkarsa hakkını helal etsin:)))
*** Katılım için sadece yorum bırakmanız yeterli.
Ama yine klasik ricalarımdan biri:))) Zorunlu değil sadece isteyenler, bu sıcak havalarda pratik yapılabilecek, bildiğiniz hafif ve leziz tatlı veya dondurma tarifi varsa paylaşırsanız sevinirim:)



Sevgilerimle.

86 yorum:

  1. hadi bakalım ilk yorumu ben bırakayım belki savaşçı kediler kitabı bana çıkar bellimi olur.bu arad kediler hakkında bu kadar şiir ve kitap olduğunuda bilmiyordum arkadaşım .teşekkür ederim.tatlı tarifi borcum olsun

    YanıtlaSil
  2. Koştum geldim hemen:) Tabi ki katılmak istiyorum.
    Pratik tatlı gelmedi ki aklıma hiç. Gelince tekrar uğrar paylaşırım :)

    YanıtlaSil
  3. tarif şu an yok aklımda:) savaşçı kedileri merak ettim:)

    YanıtlaSil
  4. Savaşçı kedileri bende çok merak ettim o yüzden tabi ki bende katılmak istiyorum :)
    Şuan aklımda tarif yok ama güzel bir şeyler öğrenirsem bende hemen paylaşacağım sizle söz :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. neee kedi mi tabiki varım ;)
    mailim : morje999@hotmail.com

    http://morje-morje.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. canım ben de varım.soğuk tatlı tarif aklıma gelmedi..şayet gelirse paylaşırım ..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bende şansımı denemek isterim.
    Pratik dondurma tarifi;
    1 paket krem şanti
    1 paket limonlu jole.
    Yapılışı;jole tarife uygun olarak hazırlanır soğumaya başlayınca bir paket çırpılıp hazırlanmış kremş şantiye karıştırılır.Mikserle biraz çırpıp tabanı streç film kaplanmış kek kalıbında dondurulur.Servisden önce ters çevrilir.Fazla bekletmeden yemek gerekir.afiyet olsun:)) (isteyen biraz şeker ilave edebilir ama bence gerek yok)

    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Ben de katılmak isterim. :)

    YanıtlaSil
  9. ben katılmassam olmaz..en pratik tatlı bence hoşaf yada limonata..hem serineletirde :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. beni de çekilişe katarsan çok sevinirim.tarife gelince ETİ nin çikolatalı siyah kare bisküvitlerini irice parçalala borcama koy,üstüne de çikolatalı puding pişirerek dök.buzdolabına koy servis ederken de yanına dondurma çok güzel olur.

    YanıtlaSil
  11. İki güzel kitap da resmen ağzımı sulandırdı :) Çünkü Yaşar Kemal'i çok severim, bir çok kitabını okudum..Ama Yaşar Kemal'i anlatan bir kitap okumadım. O yüzden umarım bana çıkar.
    Savaşçı Kediler de okumayı çok isteyeceğim bir kitap. Şansım yaver gider inşallah :)
    ceylininannesi@gmail.com

    Harika bir yemek blogundan alarak denediğim ve bayıldıüım bir tarifi paylaşmak istiyorum seninle. Çikolata soslu irmik tatlısı. Mutlaka dene pişman olmayacaksın;)

    http://bir-kase-lezzet.blogspot.com/2011/12/cikolata-soslu-irmik-tatlisi.html

    YanıtlaSil
  12. Önce tarif;

    Fransız Kurabiyesi

    3 yumurta,3 su bardağı rende hindistan cevizi,istediğiniz kadar toz şeker.
    Karıştırın,yağlı kağıt serilmiş tepsiye toplar halinde bırakın.Bİraz ele yapışır kıvamda olsun.
    fırında 10-15 dak pişirin.Fazla pembeleşmeden çıkarın.

    Tadı bilinen cocobar lara benziyor.Malzeme az ve en önemlisi çabucak hazırlanıyor.Yiyip de Beğenmeyeni görmedim henüz :)

    Afiyet olsun.

    Eh,artık çekilişe katılmayı hak ettim ama :))

    YanıtlaSil
  13. Yanın da soğuk limonata demeyi unutmuşum :))

    YanıtlaSil
  14. Çekilişin hayırlı olsun cnm:)
    Kitap candır.

    Pratik tatlı tarifine gelince aklıma limonlu jöle geldi. 'İki limon suyu ve kabuklarının rendesi, bir buçuk bardak şeker, üç kaşık nişasta ile iyice karıştırın. Üç bardak su ekleyip, karıştırmaya devam edin. Malzemeler soğuk iken tencereyi ateşe koyun. Karıştıra karıştıra pişirin.' Sıcakken tatlı tabaklarına koymadan önce dilerseniz altına petibörlerden ya da burçaklardan ekleyebilirsiniz.:)

    YanıtlaSil
  15. artık çekilişlerinde bende varım mailim mirkorkmaz@gmail.com
    tatlı ben bu aralar yaz meyveleri ile blenderda karıştırıp çilek şeftali muz gbi dondurma kaplarında deepfreze atıyorum güzel oluyo dene istersen canımınici

    YanıtlaSil
  16. Bende katılmak istiyorumm :).
    Tarif bilmiyorum ama en çok yaptığım içine limon sıkıp buz gibi soda içmek :)

    YanıtlaSil
  17. koştum geldim ben de bak, yalnız bırakmadım seni. blogumda da duyurdum. o kitabı zaten evvelden beri istiyordum, inşallah şansım yaver gider. haydi bakalım hayırlısı canım arkadaşım:)
    Çok öpüyorum :)
    bi de bi de yaz için tarif istemişsin ama kelin ilacı olsa başına sürer diyerek maalesef yanıtsız bırakıyorum. akşamları genelde 1-2 litrelik bi dondurmayı kucağıma alıp kaşıklayarak öğün geçiştiriyorum. Bi gün şeker komasına girmekten de korkuyorum.
    Sevgilerle! Pisiciklere mırrrrrklar :))

    http://ruzgaradogruu.blogspot.com/2012/07/frsat-bulunmazsa-yaratlr-bacm.html

    YanıtlaSil
  18. Çekilişin hayırlı olsun arkadaşım. Yavaş yavaş bir kitap bloğuna dönüşüyorsun gibime geliyor :) Yanlış anlama şikayetçi değilim, yaptıklarını da yazdıklarını da çok seviyorum. Hepsi için teşekkürler. Bu arada dünyanın en sade kadınlarından biri olan ben senin renk renk ojelerine artık dayanamayıp geçen hafta hayatımda ilk kez renkli oje sürdüm tırnaklarıma. Biri gri-mavi, öteki de koyu bordoydu. Parmaklarıma baktığımda ben bile tanıyamadım :) Bunda senin payın çok büyük söyliim. Sevgiler Ayşım'cım.

    YanıtlaSil
  19. merhaba, ben de varım ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Kitap varsa bende varım hele ki içeriği doğa ve hayvansa :)

    Bu kadar tarifin üstüne eminim serin bir şeyler içmek istersin diye düşündüm ve blogumda paylaşmış olduğum tarife göz atmanı isterim ( http://www.kalemdarbesi.com/2012/06/serin-icecekler.html )

    e-mail : kalemdarbesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Bu güzel çekilişte biz de olmak isteriz.
    afdmrw@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Tarif aklıma gelmedi:)) Birgün ziyafet sofrası yapar beraber yeriz:) biraz bekledim ortalarda olayım diye bu ara okumaya vakit bulamadığım kitaplara sarmış durumdayım hem çok iyi geldi. Bende şansımı deneyeyim bloğumdada paylaşırım bol şans .nuraycatasarimlar@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Okuyanım valla kitaplar çok güzel kim kazanırsa çok mutlu olucaktır eminim :) Hayırlı olsun canım.

    YanıtlaSil
  24. Ben de varım:) pratikliği tartışılır ama ben yaz kış sütlaca hayır demem:D Sütlacı herkes biliyor,tarife sanırım gerek yok,bir de ben çok katı olmayan ve şekeri azolmayan sütlacı severim:D pek yaratıcı olmadım ama ...

    YanıtlaSil
  25. bir tarif aklıma gelmedi ama canım benim kek üstü vanilyalı doondurmaaaa süperdir :))) çekilişine bende varım :))))) bende bende bu sefer şans benden yana olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  26. Tabii ki kitap olunca ben her yerdeyim :)İki kitabı da okumamıştım kısmet artık :)
    Dondurma tarifi bilmiyorum ki :S :))
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  27. Kolay gelsin ben de deneyeyim şansımı bu güzel kitaplar için...

    YanıtlaSil
  28. geldim geldim şekerim.. hadi bir kağıda da benim ismimi yaz bakalım! :))

    herkese bol şans dilerim..

    YanıtlaSil
  29. merhaba :) beni de ekleyin listeye omerdurmus (a) gmail (.) com

    YanıtlaSil
  30. Bu kitapları tabiki istiyorum.Dondurma tarifine gelince.

    TARİF

    Evdeysen üşenmeyeceksin.Üzerini hemen değiştirip bakkala gideceksin.Orada her türlüsü var.Bakıp beğeneceksin.Kendine en uygun olanı alacaksın.Dondurma tezgahının yanında hazır bir çöp kutusu var.Hemen oracıkta dondurmanı açacaksın.Çöpünüde yandaki çöp kutusuna atacaksın.Eve geldiğinde dondurma bitmiş olacak:)))

    AFİYET OLSUN:))))

    Tek bildiğim dondurma tarifi bu canım.

    YanıtlaSil
  31. umarım benim olur. en güzel hediye kitaptır :)

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. mrb moonlight cat, bir kedi sever olarak katılmak istedim :) blog hayatında başarılar :) blogumu izlersen sevinirim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. bende kitaplara talibim.

    sapyadasaman@windowslive.com

    YanıtlaSil
  34. merhabalar çekilişe ben de katılmak isterim ama dondurma tarifi bilmiyorum onun yerine hem kedi sever hem de kitap sever arkadaşıma bir kitap önersem:))okumadıysan tavsiye ederim kesinlikle.
    DEWEY: DÜNYANIN KALBİNE DOKUNAN KÜTÜPHANE KEDİSİ
    pegasus yayınlarından çıkmış bir kitap. okuyalı çok oldu ben beğenmiştim ama sana daha anlamlı gelicektir.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. merhaba bende çekilişe katılmayı çok isterim. :)

    Lenkainwonderland@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Ben de katılmak isterim

    e.tuncer2@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Merhaba,
    En pratik tatlı kağıt helva arası dondurma, bunun dışında meyve kokteyllerini dondurmayla birleştirip çikolata sos ile muhteşem tatlılar yapılabiliyor =)
    Çekiliş için mail adresim guzelliknehri@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. ben de talıbım bu cici kıtaplara:) blogumdakı çekılışe beklerım ben de:)
    http://myshimizu.blogspot.com/2012/07/ann-yvette-ile-2-kisiye-200-tl.html

    YanıtlaSil
  39. dondurma fikrim yok malesef ama çekilişinde kesinlikle varım :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Kusura bakma daha yeni gördüm.Tabiki bende katılmak isterim:)

    YanıtlaSil
  41. Selam. :) Bende bu çekilişe katılmayı isterim. İzleyicinim ve senide bloguma beklerim. Sonuçları sabırsızlıkla bekliyorum. Şimdiden teşekkürler. :)

    Tarife gelincee :) Klasik irmik helvasını vanilyalı dondurmayla dene mükemmel bir tat. Afiyet olsun:)

    e-mail: nneellyy__@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. Ben de geldim canım, geç de olsa;)))

    YanıtlaSil
  43. merhaba izliyorum facebookta kampanyayı paylaştım.
    http://www.mado.com.tr/mado-yasam/mado_kulup_tarifler.aspx
    burada limonlu dondurma tarifi var denedim gayet iyi oldu ama salepin fiyatı biraz tuzlu.
    http://www.facebook.com/#!/sineminbahari
    sinembadioglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. FRİGO
    MALZEMELER
    1 LİTRE SÜT
    1 SU BARDAĞI ŞEKER
    2 ÇORBA KAŞIĞI UN
    2 ÇORBA KAŞIĞI NİŞASTA
    3 ÇORBA KAŞIĞI KAKAO
    2 PAKET VANİLYA
    1 PAKET KREM ŞANTİ
    1 SU BARDAĞI SÜT (KREMASI İÇİN)

    HAZIRLANIŞI
    Tencereye sütü, unu, nişastayı, kakaoyu ve şekeri ekleyip çırpma teli ile karıştırıp üzeri göz göz olana dek pişirerek ateşten alıp soğutalım. Bir kapta krem şantiyi sütle çırparak koyulaştıralım. İçine soğuyanI ekleyip mikserle 2 dk.çırpalım. Kremayı kuplara paylaştıralım.Pudingi buzdolabında birkaç saat bekletelim.
    Servisten kısa süre önce dolaptan çıkarıp servis yapalım.

    Son zamanlarda en sık yaptıgım yaz tatlısı hafif ve ferahlatıcı valla :)

    Bu arada savaşçı kedileri de merak etmedim değil yani :)
    çekilişe katılmak isterim :)

    merilist@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Evetttt bende katılıyorum =) çok tatlı bir yazı olduğu için (özellikle kedin çok şeker yaaa >.< ) blogum da paylaştım umarım bir sakıncası yoktur . Bu arada küçükken annem bana limonlu dondurma yapardı çok katı kıvamını tutturamazdık ama çok ferahlatıcı olurdu. Tarifi bulamadım ama oktay ustanın tarifine benziyordu dene derim ;D

    wmpr.princess.soley@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Tarifi yollamayı unuttum >.< pardonnn!

    http://www.oktayustam.com/tarifler/4961-limonlu_dondurma.html

    YanıtlaSil
  47. Merhabalar, iyi günler Hayırlı Cumalar.

    Teşekkür ederim bloğuma ziyaretiniz için. Çok sevindim çekilişime katılmanıza. Ben de çekilişinize katılmaktan mutluluk duyarım.

    Kalemin Secdesi
    kaleminsecdesi@gmail.com

    Diğer arkadaşlar için belirtmek isterim, bloğumda Osmanlı Tarihi 4 ciltlik bir ansiklopedi çekilişi var. Katılmak isteyenleri beklerim.

    YanıtlaSil
  48. Ben de katılıyorum o zaman :)

    ekingorgun@gmail.com

    birisininsevgiligunlugu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  49. Merhaba, katılmak isterim.

    cerenhelvaci-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. bol meyveli ,meyve salatası yanına sade dondurma
    bu sıcakta da o gider öyle değil mi canım :)
    herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  51. Kahve, kediler ve kitaplar genellikle pek sevilenlerdir, tercih edenler bu üçlünün yanına sigarayı da koyarak ortamı renklendirirler. Ben yukarıda camın arkasındaki kedinin Savaşçı Kediler kitabına bakmasından mütevellit geleyimde bir kaç satır yazayım dedim bir umutla. Her ne kadar Nedim Gürsel'in Yaşar Kemal Bir Geçiş Dönemi Romancısı kitabını içten içe istiyor olsamda. :)

    Bu arada ne yazık ki yemek tarifleri için çok usta değilimdir. Ama şuan Algida'nın karadut-limon-vanilya üçlü dondurmasını yiyorum, tavsiye ederim. Hem zahmetsiz. :)

    Şimdiden çok teşekkür ediyorum ve bol okumalı günler diliyorum.

    Blog adresim: http://fataparblond.blogspot.com/
    Mail adresim: b.buyukcinar@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. kesinlike ben de varım.
    blogumda da duyurdum çekişilini.

    tarif konusunda iyi diilimdir.
    genelde netten bakarım.
    bu tarif güzeldir ve kolaydır tavsiye ederim.
    emeğe saygı diyor ve linkini veriyorum:
    http://www.nefisyemektarifleri.com/mozaik-pasta-tarifi-3/

    YanıtlaSil
  53. Ayyy hediyelerin çok güzel.. :] Hepsini hepsini çok istiyorum.. :]
    onun için hemen takibe aldım bile.. :]
    http://cekilismivarmis.blogspot.com/2012/08/cekilis-cennetine-mi-dustuk-ne-d.html
    buradan da duyurdum hemen :]
    sonucu merakla bekliyorum. :]
    buse_nur_97_11@hotmail.com

    :]

    Hediyelerine hayran kaldım resmen.! :]


    Bana da uğra!
    http://bayanbilen.blogspot.com/ :]

    YanıtlaSil
  54. Ayy inanmıyorum süpersiniz vallahi.Bloğu olmayanlar için şartsız koşulsuz gerçekten çok iyi oluyor. Çoğu blog yazarı "blogta paylaşma" koşulu istiyor diye blog açmıştım, açtığm gün kapatmak zorunda kaldım maalesef.Bu yüzden size kendi adıma teşekkür ederim. Kitaplar bi harika.İnşallah bana çıkarlar.Bloğunuzla yeni tanıştım ama takipteyim artık :D adresim hayatbirtrendiratla@hotmail.com (Büşra)

    YanıtlaSil
  55. bir çekiliş haberi de benden:

    http://kirmizikiraz.blogspot.com/2012/08/50-takipci-serefine-hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  56. merhaba :))
    Kitapları çok severim, ben de katılmak istedim...
    http://dilekafiyonavci.blogspot.com/2012/08/kedi-severler.html
    Mutlu haftalar...
    dilekafiyonavci@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. kedi varsa ben de varım :)
    mailim: morje999@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. Ben de varım, herkese bol şanslar,
    murusibel@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Cartedor karadut aşkı!
    damlabilgic@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. Savaşçı Kediler'i çok merak ettim <3
    Kedilerle ilgili kitapları seviyorum.

    Burcu B.
    kontes.b@hotmail.com

    ben de bol kitaplı bloğuma beklerim : http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  61. katıldım gitti o halde. =)) mailim blogum'da mevcut. =))

    YanıtlaSil
  62. Haydi bakalım buna da katılalım. :)
    tgcylz@hotmail.com

    Malesef ben hazır dondurma tercih ediyorum, yapmaya sağlığım da yetmiyor şimdilik.
    Ama burdaki hoş tarifleri yazdım bir kenara. :)

    YanıtlaSil
  63. Selamlar ben de varım :) Herkese bol şanslar!

    Sevgiler :)

    deryacevak@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. ben deee:)
    melgusen@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. merhaba bende katılmak istiyorum :))
    tekingoknur@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. bende katılamak istiyorumm benide yaz :)
    pratik muhallebi :)
    2 yemek kaşığı un
    yarım su bardağı toz şeker
    1paket vanilya
    yarım kg süt
    1 yemek kaşığı margarin veya tereyağı

    Bütün malzemeleri katıp yağ hariç hepsini ocağa koyup pişir. Muhallebi kıvamına gelince yağını karıştır 2 dk kaynat ve kaselere koyup dilediğin gibi süsleyerek servis et.
    Afiyet bal şeker olsun :)

    fundavci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. Ne güzel şartsız şurtsuz bir çekiliş pek memnun oldum :)))

    sıcaklarda tek başvurduğum şey dondurma ve su başkası kesmiyor beni :*

    dilosunkayfesi@gmail.com
    Sevgiler^.^

    YanıtlaSil
  69. Ben bu yaz Algida'nın tatlı cuplar serisine takılıyorum. Bu arada tam şu an yazarken Ankara'da şakır şakır yağmur yağıyor. Pek hoşuma gitti :)

    pbcelebi@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. hımmm bakalım tarifleri genelde bakarak yaparım aklımda olan (ölçüleri sonra versem olur mu:))
    Krep Bohçası:
    2 su bardağı süt
    3 yumurta
    6 çorba kaşığı un
    2 çorba kaşığı sıvıyağ
    2 çorba kaşığı şeker
    süt,yumurta ve unu karıştırıp krep hamuru yapıyoruz.krepleri pişirdikten sonra :
    2 elma yı rendeleyip 2 çorba kaşığı şekerle pişiriyoruz.indirmeden tarçın atıyoruz.kreplerin içine bu harcı koyup portakal kabukları ile bağlıyoruz.üzerinede 1 çay bardağı şerbet döküyoruz.ara sıra yaparım hafif ve lezzetli bişey.bide muzlu olanı var onuda blogda yayınlayacağım.sevgiler canım.
    dolunaybatukan@ymail.com

    YanıtlaSil
  71. hiç şanslı biri değilim ama yine de katılayım :)
    karamsarmelek1@windowslive.com

    YanıtlaSil
  72. bende geldim bu güzel çekilişe :)

    YanıtlaSil
  73. Kitapları ben de istiyorum.
    Tatlı tarifine gelince; benim her sıkıştığımda yapıverdiğim sütlü bir tatlıyı tarif edeyim ki muhtemelen biliyorsundur:
    1 lt. süt
    9 kaşık irmik
    8 kaşık şeker' i karıştırıp, kaynatıyorsun. 2-3 dakika kaynadıktan sonra kare borcam (büyük) boyutlarında bir kap olur, ona döküyorsun. İki paket kremşantiyi de hazırlayıp, soğumuş tatlının üzerine döküyorsun. üzerine fındık, ceviz, meyve, vs. koyuyorsun.
    İstersen en alta, suda şekeri eriterek yaptığın şerbeti dökeceğin bir sıra tuzsuz etimek yerleştirebilirsin. Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  74. bende katılmak istiyorum herkese iyi şanslar. pelin bal

    YanıtlaSil
  75. Boş şanslar ben katılamayacağım hevesim kırıldı şans yok bende :(

    YanıtlaSil
  76. merhaba bende katılmak istiyorum :))
    merve üzüm
    pliper80@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. izleyicinim gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    çekilişe katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  78. Merhaba
    Bloğunu izliyorum.
    Çekilişe katılmak istiyorum.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  79. selam canım son anda da olsa yetiştim çekilişine:) kitapları çook seviyorum umarım bana çıkar:) yaz için hafif tatlı tarifi demişsin görünce çok şaşırdımm çünkü bugün blogumda yaptığımbir tatlının tarifi vardı :) buradan bakabilirsin http://banakalirsaboyle.blogspot.com/2012/08/kupta-tiramisu.html
    yapmanı ısrarla öneririm sevgiler:)

    YanıtlaSil
  80. email adresimi yazmayı unutmuşum estherblog@hotmail.com:)

    YanıtlaSil
  81. Merhaba
    Bloğunu izliyorum.
    Bu çekilişte bende varım.
    Tatlılarla aram pek iyi değil,o yüzden tatlı
    tarifi veremiyorum.
    Sevgilerimi gönderiyorum sadece.
    rustemgazoz@hotmail.com
    Rüstem Gazoz

    YanıtlaSil