28 Ağustos 2012 Salı

Güzel Yürekli Blog Arkadaşlarıma Ördüklerim ^-^

Paylaşacağım örgülerin hepsi çoktan sahiplerine kavuştu. Ben sadece örmek isteyenlere fikir vermesi adına paylaşıyorum:)))
Ve güzel yürekli arkadaşlarımın da keyifle kullanmalarını diliyorum
^-^

Canım Melis'imin düzenlediği kitap etkinliğinde sevgili Darla ile eşleşmiştik. İnstagramda benim kedişli ayraçlarımdan paylaşınca instagram arkadaşı Sevda görüp çok beğenmiş. Bunun üzerine biz de Sevda ile iletişime geçtik ve bu sayede güzel bir arkadaş daha edinmiş oldum^-^ Sevdacım blogunda da paylaşmış, misafiri olmak isterseniz buraya lütfen:)


                            


                         
Sevgili Nesrin Hanım bana çok zarif ve güzel bir ayraç örmüş ve hediye etmişti -burada-
Nesrin Hanım da blogunda paylaşmış, misafir olmak isterseniz şuraya lütfen:)

 

Canım arkadaşım Fatoş için ördüklerim, -Bloguna misafir olmak isterseniz de buraya lütfen:) 


Güzel patililerin annesi, isimlerimizin anlamı da benzer kapıya çıkan canım Mehtap'a ördüklerimi o da çok güzel bir postla paylaşmıştı, misafiri olmak isterseniz şuraya lütfen:)

Canım Melis'im az kaldı yakınına geliyorum:)) Blogunda misafir olmak isterseniz buraya lütfen:)


Herkese sevgilerimle^-^

9 yorum:

  1. Her biri ayrı güzellikteler,sahipleri güle güle kullansın ,tüm sevgini katmışsın canım:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık.Hepsi birbirinden güzel,senin güzelliğini taşıyorlar. Mutlu sahipleri severek kullanacaklar eminim:))

    YanıtlaSil
  3. Yine yine yine harika ciciler yaratmışsın, sahipleri tebessümle güle güle kullansınlar.. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel,görünce kıyamadığım aklıma geldi:) 1 er kitaba arkadaşlık edip saklandılar:) Yeni listemde en güzel kitaplarımla kullanayım yine:) ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. herkes güle güle kullansın hepsi harika canım...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık hepsi de çok güzel olmuş... =))

    YanıtlaSil
  7. ben hep söylüyorum her ay yaptığın çekilişlerden ve bizlere değer verip gönderdiğin kıymetli hediyelerden GÖNLÜ KOCAMAN ARKADAŞIM diyorum ,sadece hediyeler için söylemiyorum içten samimi yorumlarınla, bizimle paylaştığın yayınların ile o sıcaklığı her zaman hissettirdin ve hisset diriyorsun
    senin gibi güzel bir arkadaşım olduğu için her zaman mutlu olacağım ,Allah hep gönlüne göre versin
    minik keselerim var daha onlarda çok güzeller
    kocaman öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
  8. Hepinize güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim.
    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil
  9. ne kadar şirin olmuşlar!bayıldım hepsine.ellerin dert görmesin canım ...

    YanıtlaSil