25 Ağustos 2012 Cumartesi

Üçüncü Kedimiz Isaac ^-^

Öyle mutluyum ki, şükürler olsun Rabbim'e. Nedenine gelince;
Geçen gün bizden iki mahalle yukarıda yavru bir tekir gördük. Bulunduğu yer ortak iki binanın otoparkı ve geçiş yolu üzerindeydi. Mamalar ve su kapları da koymuşlar, belli ki besliyorlar kedileri. Ama araba tehlikesi had safhada olan bir noktada, arabaların kah altında kah önünde koşturup duruyordu. Annesi ve kardeşleri de yok. Yalnız başına büyük kedilerin, arabaların ve köpeklerin arasında yaşamaya çalışan minik bir kedicik. Nasıl sevdiriyor ve cilveler yapıyor, göbiş açmalar falan:)))) Neyse sevdikten sonra yolumuza devam ettik. 
Bir gün sonra aynı yoldan geçtik, kedişi göremedik. Açıkcası biraz da başına bir şey gelmiş olmasından tedirginlik duyduk. İşin enteresanı aynı günün gecesi saat 22.30 civarı binanın önünde nasıl bir kedi miyavlaması. Uzun süre miyavladı, bakıyoruz göremiyoruz. Neyse sonra Fazıl dedi ki, minik kedicik buraya gelmiş^-^ İki mahalle öteden bizim binaya gelmiş. İndik hemen aşağıya, aldık eve getirdik. Aşkım çok ama çok sinirlendi, yeni misafiri istemediğini belirten tavırlar sergiledi. Mama, su verdik istemedi minik kedicik. Fazıl da üçüncü kedi istemediği için taşıma kabına koyup ilk gördüğümüz yere geri götürdü. 
Dün gece saatlerce ağladım, aynı şekilde Fazıl'ın da morali çok bozuldu. Ama yeni bir kedi alma kararımız olmadığı için üzüldüğümüzle kaldık.
Taaaa ki, bugün akşam saatlerine dek:))) Bugün yine aynı yoldan geçerken kaldırımın kenarında rastladık miniğime. Hemen atladı kucağıma, bir cilve bir cilve^-^ O anda Fazıl hadi veterinere deyince, eve gelip taşıma kabını da alıp düştük yollara:)
Tabii Fazıl'ın üçüncü kediye karar kılmasındaki en büyük etken, dün gece gördüğü rüya oldu. Rüyasında minik bir kediyi araba eziyormuş, çok etkilendi ve bunun üzerine limitimizi zorladık, üçüncü kedimizi de hayatımıza dahil ettik^-^
Aşkım ve Külkedisi'nden sonra karşınızda 3 aylık Isaac^-^ Ve hemen arkasında Aşkım^-^
Hemen sizinle paylaşmak için fotoğrafını çektik, artık daha güzel fotoğraflarını da paylaşırım:)



 Herkese içten sevgilerimle...

52 yorum:

  1. Böyle güzel insanları çok seviyorum ,şanslı kedicikmiş iyiki varsınız sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve duyarlı yüreğinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum^-^

      Sil
  2. Ayy ne iyi etmişsiniz almakla canım yaa çok tatlı bu kedicik =)

    YanıtlaSil
  3. allahımm ne kadar da sevimli ya :) sizin gibi bir ailesi olacak ne kadar sanşlı

    YanıtlaSil
  4. Biliyorum aynı tutku sende de var.. İnanılmaz merhamet duygusu.. Bu yalnızca Allah'ın bir lütfu.. Herkeste olmayan birşey.. Büyük sevap işlemişsiniz... Hiç merak etme diğer kedişler de alışırlar çok yakında oyunlar oynamaya başlarlar..
    Bu güzel aileye çok büyük sevgiler ve saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülden teşekkür ederim güzel yürekli arkadaşım.
      Güzel patililerini kocaman öperim:)
      Umarım alışırlar, Külkedisi pati atıyor miniğe^-^

      Sil
  5. :)))))))))))))))
    Gecenin en güzel hikayesi
    Eminim ki hepiniz çok mutlu olacaksınız
    O bebişin koca patilerine de bittim resmen
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Onların varlıkları gerçekten en büyük mutluluk kaynağımız.
      Ve siz yazınca fark ettim patilerinin büyüklüğünü:) Gerçekten bütününe oranla kocamanmış:)))
      Sevgilerimle^-^

      Sil
  6. ne şanslı kediymiş:))) Bu arada elimde şu aralar Sevgi Bağı kitabı var. Seni okurken o geldi direk aklıma.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla biz ondan daha şanlsıyız sanırım:) Oyunları ve sevgi pıtırcığı tavırlarıyla bizi büyüledi resmen^-^
      Sevgi Bağı'nı ben de severek ve etkilenerek okumuştum.
      Sevgiler:)

      Sil
  7. İkinci kediden sonra insanda "dur" düğmesinin bozulduğuna inanıyorum :)) Kedi milleti bu, her tür düğmeyi bozmaya muktedirler, Ne iyi yapmışsınız. O küçük maymun bilmiş kime cilve yapacağını. Hepinize mutluluklar diliyorum. Bütün pembiş burunları öpüyorum. Sana ve senin gibi iyi kalpli eşine de sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar haklısınız ki Nihal Hanım, gerçekten sonu yok sanırım kedilere kapılmanın:))) Keşke elimde olsa hepsiyle birlikte yaşayabilsem:)))
      Çok teşekkür ediyorum ve güzel yüreğinize sevgilerimi gönderiyorum.
      Uyku'yu da mıncıklayarak öpüyorum^-^

      Sil
  8. AHHH canım kıyamam.pek şanslıymış kedicik.çok ama çok mutlu oldum.Allah sizden razı olsun.harikasınız.ailemden dolayı daha fazla kedi alma lüksüm yok eğer olsaydı kesin behlülün 2 arkadaşı daha olabilirdi:)) sevgiler ve mutluluklarrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Allah (c.c.) sizden de razı olsun.
      Evde beslemenin bir sınırı var tabii ama olsun sokaktaki tüm kediler bizlerin:)
      Kocaman sevgiler^-^

      Sil
  9. hoşgeldin kocaman kalpli güzel ailenin evine minişim.
    Çok şeker diğerlerinin cinsinden bakalım serüven nasıl devam edecek:))güzel kalplerineze benden öpücük:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok zarifsin, çok teşekkürler.
      Isaac artık türlü türlü pozlar verir, Fazıl çeker, ben de paylaşırım:))))
      Bademimi kocaman öpüyorum^-^

      Sil
  10. Çok yakışmış minik Isaac :) Çok şeker.Güle güle büyüsün,hep birlikte kocaman mutlu bir aile oldunuz ne güzel.Bu kış ben de 3. kediciği ailemize dahil etme planları yapıyordum,hem kiracı olduğumuzdan hem sitede oturduğumuzdan-zaten 2 kedi 1 köpeğimiz olduundan annem zor ikna oldu,ama oldu.Kediciği aldım getirdim eve,ok sevdi ama gitmek istedi,çiftleşme yaşına gelmiş erkek kedi olunca benim kızlarım henüz kısırlaştırılmadılar, cesaret edemedim,eylül ayında erkek olan sokakda baktığım kediciği kısırlaştıracaktım kışa evde olacaktık ama birkaç gün önce aaraba çarptı.Hiç çıkmazdı yola,hemen beni çağırdı komşular gittim ağlaya ağlaya gömdüm:( Bu sene okadar çok kediye araba çarptıki oturduğum yerde.İmza topladık yola hız kesen -kasis gibi bişey yapılsın diye.Yeterli sayı olmammış diye kabul de edilmedi.Neyse çok uzatım ,bir can kurtarmışsınız gönülden teşekkür ediyorum ve tebrik ediyorum.Allah gönlünüze göre versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Mehtapcım.
      Biz Aşkım'ı 6 aylıkken veterinerimizin tavsiyesi ile kısırlaştırmıştık. Külkedisi ise yaklaşık 2 yaşına kadar sokakta yaşadığı için, mahalleden bir hanım belediye veterinerine götürüp kısırlaştırmış (Allah c.c. razı olsun ondan da) Isaac de kısırlaştırılacak mecburen, yoksa evde tutabilmemiz mümkün değil.
      Çok üzüldüm canım:( Üzüntünü anlayabiliyorum, sabır diliyorum sana. Canlar ölüyor, ne yeterli sayısından bahsediyorlar Allah aşkına!??
      Güzel patililerini ve seni kocaman öpüyoruz^-^

      Sil
  11. Hatırlı olsun minik kediniz:))Film gibi yaşadıklarınız yalnız.Sizin kapınıza gelmesi,eşinin rüyası..Ne güzel ama.Artık onunda bir yuvası var.Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.
      Rabbim nasip edince eninde sonunda bir şekilde oluyor.
      Sevgilerimle^-^

      Sil
  12. Nihal hanım'a katılıyorum . Benim de "dur " düğmem arızalı ama oğlumun yanına gitmelerim hep çok büyük dert . Ben yokken onları bırakacak güvenebileceğim tek kimsem 80 yaşındaki annem . Bu nedenle kontenjanı durdurmak zorunda kaldım. Bu yavrucuk da hoşgelmiş,sefalar getirmiş. Bereketiyle uğuruyla gelsin yeni evine. Aşkım'ı merak etme,Külkedisi'ne de başlarda "kıhh! pıss! " yapmıştı hatırlıyorum. Sevgiler canım ,güzel yüreklerinize sağlık,iyi insanlarsınız siz çok iyi,Allah karşınıza da sizin gibi insanları çıkarsın inşallah !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün Hanım çok teşekkür ediyorum. Rabbim sizler gibi güzel yürekli ve zarif insanlarla karşılaştırsın hep inşallah. Çok sağ olun.
      Maalesef bizim bırakabileceğimiz pek kimse yok ve uzun yolculuklarda nasıl halledeceğiz kara kara düşünüyoruz. Ama inanıyorum ki Rabbim onun da kolayını buldurur bize^-^
      Güzel patili kızlarınızı sevgiyle öpüyorum^-^
      İçten sevgilerimle...

      Sil
  13. Şanslı bir kediymiş sizin gibi güzel ve özel insanlarla karşılaştığı için.Çokta sevimli.On gündür bende karamelimden uzaktayım burnumda tütüyor artık.2gündür eşim telefonla sesini dinlettiriyor.Aslında konuşuyoruz diyeceğim ama şimdi deli dersiniz bana.Hayırlı günler diliyorum size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ediyorum.
      O kadar iyi anlıyorum ki sizi, ben de 6 gün kadar kedişlerimden uzak kaldığımda eşim telefonu kedişlerime uzatıyordu, onlarla konuşuyordum^-^
      Bir an önce Karamel'inize kavuşmanızı ve göbişinden öpmenizi dilerim:)))
      Sevgilerimle^-^

      Sil
  14. Isaac aramıza hoş geldin:)
    Bundan sonra sen meşhur bir kedisin haberin var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mırkkk mırkkkk^-^
      Haklısınız, artık blog alemine pati atmış bulunuyor:)))

      Sil
  15. BU duyarlı davranıştan dolayı sizlere teşekkür ediyorum.Bende hayvanları çok seviyorum Ama eşim istemediğinden yalnızca dışarda sevebiliyorum.Ailenizin yeni üyesi ile beraber hep mutlu olmanız dileklerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için de ben size çok teşekkür ederim. Evde bir hayvanla birlikte yaşama kararını eşlerin ortak alması ve istemesi çok önemli. Varsın olsun, sokaktaki hayvanları da sevmeniz ve kollamanız çok önemli ve değerli. Güzel yüreğinize sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  16. Isaac çok şanslı bir kedi ,o gün yollarınızın kesişmesi tesadüf mü yoksa ilahi bir güç mü bilinmez ama onun ve sizin için güzel bir başlangıç olmuş
    yüreği güzel arkadaşım benim ne iyi yapmışsın hoş gelmiş Isaac aranıza,bu arada ismini neden Isaac koydunuz çok merak ettim
    cinsiyeti erkek mi? belki Aşkın ondan kıskanmış da olabilir ama alışır sanırım zamanla inşallah
    üçünü de kocaman öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoşcum inan ben Rabbim'in bu miniği bize özel olarak gönderdiğini düşünüyorum. Gördüğü rüyadan sonra Fazıl da aynı kanıya vardı.
      Hep köpeğim de olsun istemişimdir. Hatta Sibirya Kurdu köpeğim olursa ismini Isaac, Alman Kurdu olursa da Spock koyma hayalim vardı. Madem 3. kedişim oldu ben de ona koyayım dedim^-^
      3 aylık bir minik erkek:)
      Bugün Aşkım az biraz daha anlayışlı ama Külkedisi çok fena davranıyor.
      Hepsi de sana mırkk mırkkklarını gönderiyor:)))

      Sil
  17. Çok tatlı bu ya! Bende kesin dayanamazdim. Neyse iyi etmişsin. Buralara hoşgeldin İsaak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevdacım.
      Mırkkk mırrkkkk^-^

      Sil
  18. şanşlı tekir. Bizim ev bahçeli maşallah bizdede 6 tane var doyurmaya yetişemiyoruz. Her sene anne kedi mutlaka doğum yapıyor bizim kömürlikte bizde dokunmuyoruz. Bakıyor, besliyor, büyütüyor sonra ortadan kayboluyorlar nedense....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh, maşallah. Ne güzel, her sene minik yavrular geliyor demek^-^

      Sil
  19. Allahım nasıl sevindim güle güle büyütün çok ama çok tatlı her kedi gibi :)

    YanıtlaSil
  20. Sizin de eşinizin de ne güzel bir yüreği var.

    Yüreğinize sağlık.

    Isaac'da çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsiniz, gönülden teşekkürler.
      Isaac: mırrkkkk mırkkkk:)))

      Sil
  21. okurken duygulandım resmen!
    müthişsiniz, harikasınız daha ne diyeyim ki!
    booool bol fotoğraflarını isterim miniğin, büyümesine şahit olmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerinle sen de beni duygulandırdın, çok teşekkür ediyorum canım.
      Dün Fazıl biraz çekti fotoğraflarını ama yerinde durmuyor zibidi:))))
      Sevgilerimle canım^-^

      Sil
  22. nekadar güzel bir yüreğe sahipsiniz..ısaacta çok şanslı bir kedi bu kadarsevilip değer görüceği bir aileye katılıdığı için..:)kedileri bende çok seviyorum çocukken üstüme kedi atladığı için bir ara çok korkuyordum sonra korkum kalmadığı gibi sevgim dahada arttı..sadece su ve mama degıl aynı zamanda sevgıde vermek lazım diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz, çok teşekkür ederim.
      Haklısınız, sevgi en büyük ihtiyaçları. Çok aç olan bir kedi bile önce kendini sevdirip sonra yemek yiyor genelde.
      Sevgilerimle^-^

      Sil
  23. Facebook`ta görmüştüm sevimli kedinizi:)
    Umarım evdeki kedi nüfusuyla da en kısa zamanda kaynaşır. Şanslı kediymiş, sizin gibi iyi insanlara denk gelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için gönülden teşekkür ederim.
      Aşkım çok olumlu davranıyor, sadece onu izlemekle yetiniyor ve zarar vermiyor ama Külkedisi pati atmanın peşinde^-^
      Sevgilerimle...

      Sil
  24. Okuyancım evinizin yeni sakini Isaac hayırlı olsun, ismi nereden geliyor bu arada merak ettim? :) gerçekten çok tatlı, ne kadar iyisiniz, bir can daha güvende artık, ne mutlu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Erencim.
      Hep bir Sibirya Kurdu, bir de Alman Kurdu köpeğim olsun hayalim vardı. Sibirya kurduna Isaac, Alman kurduna da Spock ismini koymak da hayalimdi:)) Ben de minik kediğiciğime koyarak hevesimi aldım:) Bir de Isaac Asimov'un da etkisi var tabii:))))
      Kocaman sevgiler^-^

      Sil
  25. çok sevindim keşke dışardaki bütün güzellikler için birşeyler yapabilsek..bazıları hiç şanslı değil ne besleyen birileri var ne su veren şiddet görenler ,aç kalanlar:(( bu minik sana rastadığı için çok şanslı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Haklısın, keşke her birine yetişebilsek, koruyabilsek ve sevgimizi hissettirebilsek. Ya da keşke herkes bizler gibi düşünse...
      Sevgilerimle^-^

      Sil
  26. ne güzel ve kocaman yüreğin var.artık ısaac'ın sevgi dolu güzel ve sıcacık bir evi ve ailesi var.ne diyeyim yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım benim ♥ Çok çok teşekkür ederim ^-^

      Sil