30 Mayıs 2013 Perşembe

Kırtasiye Ürünleri ve Saat

Son haftalarda kitap ayracı yapıyor olsam da bu güzel kedili kitap ayraçlarını görünce dayanamadım aldım:)
İçlerinde ^-^ Ayışığı Kedileri ^-^ bile var.
Kedili ayraçlara olan ilgimi görünce kırtasiyedeki görevli, 'bu kitap ayraçlarını yapan hanım da tam bir kedi sever ve hep kedili ürünler üretiyor', dedi:)


Ve yine yeni stickerlar,


Özellikle bunu çok beğendim. Maalesef bir tane kalmış, yoksa daha fazla almak isterdim. İçlerinde minik boncuklar var.


Bu kalemler ise eskiden beri benim vazgeçilmezimdir. Neredeyse piyasadaki en ucuz tükenmez kalem olmasına rağmen en keyifli bu kalemlerle yazıyorum. Canım anneme kalemler bitmek üzere derim ve hep o alır kalemlerimi:) Ama İstanbul'a gidene kadar burada görünce ben de alayım dedim:)


Biraz da renklenelim:)


İçeriğe uymayacak ama uygun fiyatlı saat arıyorsanız DeFacto'da güzel modeller var.


Sevgilerimle...

11 yorum:

  1. Hepsi cok sirin, gule gule kullan:)
    İcindeki cocugun hic solmamasi dilegiyle..

    YanıtlaSil
  2. ayşım stıckerlarla ne yapıyosun

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller iyi günlerde kullanın. Boncuklu stickerlara bayıldım ilk defa görüyorum.

    YanıtlaSil
  4. OHH NE GÜZEL YAPMIŞSIN :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar sevgili arkadaşım, Kedilerin olduğu herşey ne kadar güzel değil mi. İnsana nasıl bir sevinç veriyor..
    Bu kalemleri ben de çok seviyorum yazımı çok rahatlar hem de ucuzlar..
    Saatine ise bayıldım cidden çok çok güzelmiş vallahi.. Keyifle kullan arkadaşım inşallah..:))

    YanıtlaSil
  6. Ayraçlara gerçekten bayıldım özellikle turkuaz olana ve onun yanındaki mora :)stickerları ben de çok seviyorum ama nerede kullanacağıma karar veremiyorum sen bu kadar çok stickerla napıyorsun? :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi harika. Bayıldım. :)
    Ama ben neden o desenli bantlardan bulamıyorum yaa, off. :/

    YanıtlaSil
  8. ayraçlar alınmayacak gibi değillermiş.hepside çok cici güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  9. Güzel yorumlarınız için hepinize gönülden teşekkür ederim.
    Stickerları kitap ayracı yapımında kullanıyorum.
    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil
  10. Gözlerim bayram etti resmen canım, güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil