16 Mayıs 2013 Perşembe

Mahcubiyetin Ötesi Demek Bu Olsa Gerek:)

Gönlü zengin, kendi güzel, yüreği pamuk sevgili arkadaşım Özlem -http://kediminhobidefteri.blogspot.com/bana öyle bir sürpriz yaptı ki, dünden beri heyecan içindeyim. Paketten çıkan her hediye ile ben kat be kat mutluluk yaşadım. Özlemciğim sana her kurduğum cümlede teşekkür etsem kafi gelmeyecek. Sen ne harika bir insansın.
Dinimizde hediyeleşmek sünnettir. Ve sen beni sürekli hediyelere boğuyorsun. Allah (c.c.) senden razı olsun canım arkadaşım.

Güzel arkadaşım sevgi dolu bir takım dikmiş bana maharetli elleriyle. Ellerine, emeğine ve zevkine sağlık canım.
Tabak altlıklarının süslemelerinin güzelliğine ve kumaşına bayıldım.


Sevgi dolu runner. Hakkıyla fotoğraflayamadım, çok güzel...


Paketin içini mis gibi kokutan kese...


Zarafet...


Kitap okurken bana eşlik edecek olan bir şeker:)


Bunu gördüğüm an içim gitti:) Heyecandan iç kısmını çekmemişim. Renk renk sayfaları olan mırkkk mırkkk notluk ^-^


Naturel...


Kullanmaya kıyamam ki:)


Buna çok üzüldüm:( Yapıştırmayı deneyeceğiz, umarım olur:(


Peçeteliğin şıklığı...


Peçeteyi bile düşünmüş beni zarif arkadaşım...


Şıkır şıkır...


Sticker kullanmayı çok seviyorum. Benim için çok değerliler:)


Şeker takım:)


Kalemlerim çok şanslı. Böyle güzel bir kalemliğin içine kurulacaklar:)


Ve yüreğinin güzelliğini yansıttığı mektubunun bir kısmı...


Güzel dostluklarının devamı dileğimle...

12 yorum:

  1. ne güzel şeyler. bende takip ediyorum miyav kediciği :) ismini bilmediğim için hep miyav kedicik diyorum. güle güle kullan Ayşım..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel iyi günlerde kullan , keşke benimde böyle dostlarım olsa şanslısın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir dostluk ve yürek örneği.. güzel günlerde kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  4. gule gule kullan nasıl guzeller oyle hele kı o kedılı torpuler

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzeller :) hepsini de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel arkadaşım benim.. O senin kalbinin güzelliği.. Allah hep seninle olsun güzel yüzün hep gülsün kardeşim benim..:))
    HEpsini güzel günlerde keyifle kullan inşaallah.. Semazen bibloya üzüldüm ama olsun bir daha ki sefere yine gönderirim kardeşim..
    Allah senden ve senin ailenden RAZI olsun inşaallah..:))

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın Ayşim
    Çok güzel hediyeler bunlar...

    YanıtlaSil
  8. canım arkadaşımmm çok güzelmiş hediyelerin sağlıkla huzurla kullan hepsini sen herşeyin en güzeline layıksın kocaman kocaman öpüyorum seni :))))
    kedimin hobi defterinin blog sahibesininde ellerine sağlık kesesine bereket ;)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzeller a canım ,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  10. kocamannnn kalpler:))
    çok güzeller tıpkı senin güzel kalbin gibi:) hepsini sağlıkla kullan canım

    YanıtlaSil
  11. Hepsi bir harika!

    YanıtlaSil
  12. Hepinize güzel yorumlarınız için kocaman teşekkürler:)
    Hediyelerimi ben de çok sevdim. Özlemciğim tekrar tekrar teşekkürler ^-^

    YanıtlaSil