22 Şubat 2015 Pazar

Çıkartma Dosyam ve diğerleri...

Nerede bir çıkartma-sticker görsem hemen heyecanlanıyorum:) Çünkü fazlasıyla kullanıyorum ve renk renk, çeşit çeşit olmaları beni mutlu ediyor 

Elimin altında ve düzen içinde olsunlar diye dosyaladım onları:)


Bu sayede aradığım çıkartmaya pratik bir şekilde ulaşıyorum.


Nerelerde kullandığıma gelince:

Yeri geliyor bardak süslemede kullanıyorum. Burada paylaştıklarımı kupa ve kahve fincanı süslemede kullanmıştım.


Genellikle okuma şenliği defterlerimi süslüyorlar:
Okuma Halleri, Fotoğraflarla etiketine tıklayınca fotoğraflar içinde okuma şenliği defterime ve her kitap için düştüğüm notlara ve süslemelere ulaşabilirsiniz.

'Yaz Okuma Şenliği' defterim için buraya lütfen:)


'Güz Okuma Şenliği' defterim için şuraya lütfen:)


'Kış Okuma Şenliği' defterim için de oraya lütfen:)


Ayrıca çıkartma kitapları da alıyorum. Burada paylaşmıştım.


Çoğunlukla da kitap ayracı yapımında kullanıyorum. Kitap ayracı paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Mırk sevgiler ^-^

6 yorum:

  1. Ahh bunlar müthişş. Cidden aşık oldum galiba :D

    YanıtlaSil
  2. Bakması bile süper:)
    Yakın da sen bir kırtasiye açacaksın:))) tüm patileri ve sizleri öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller..kedilere bayıldım........öpüyorum onları..

    YanıtlaSil
  4. Kırtasiyeden daha çok malzeme var. İnsan kaybolur bunların içinde ne çoklar.....

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle şunu söylemeliyim ki bana ilham veriyorsunuz. <3 Gözlerim zevkten yaşardı diyebilirim :) mükemmel bir hazineniz var.

    YanıtlaSil