22 Şubat 2015 Pazar

Çıkartma Dosyam ve diğerleri...

Nerede bir çıkartma-sticker görsem hemen heyecanlanıyorum:) Çünkü fazlasıyla kullanıyorum ve renk renk, çeşit çeşit olmaları beni mutlu ediyor 

Elimin altında ve düzen içinde olsunlar diye dosyaladım onları:)


Bu sayede aradığım çıkartmaya pratik bir şekilde ulaşıyorum.


Nerelerde kullandığıma gelince:

Yeri geliyor bardak süslemede kullanıyorum. Burada paylaştıklarımı kupa ve kahve fincanı süslemede kullanmıştım.


Genellikle okuma şenliği defterlerimi süslüyorlar:
Okuma Halleri, Fotoğraflarla etiketine tıklayınca fotoğraflar içinde okuma şenliği defterime ve her kitap için düştüğüm notlara ve süslemelere ulaşabilirsiniz.

'Yaz Okuma Şenliği' defterim için buraya lütfen:)


'Güz Okuma Şenliği' defterim için şuraya lütfen:)


'Kış Okuma Şenliği' defterim için de oraya lütfen:)


Ayrıca çıkartma kitapları da alıyorum. Burada paylaşmıştım.


Çoğunlukla da kitap ayracı yapımında kullanıyorum. Kitap ayracı paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Mırk sevgiler ^-^

6 yorum:

  1. Ahh bunlar müthişş. Cidden aşık oldum galiba :D

    YanıtlaSil
  2. Bakması bile süper:)
    Yakın da sen bir kırtasiye açacaksın:))) tüm patileri ve sizleri öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Cennetten bir köşe :) Muck.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller..kedilere bayıldım........öpüyorum onları..

    YanıtlaSil
  5. Kırtasiyeden daha çok malzeme var. İnsan kaybolur bunların içinde ne çoklar.....

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle şunu söylemeliyim ki bana ilham veriyorsunuz. <3 Gözlerim zevkten yaşardı diyebilirim :) mükemmel bir hazineniz var.

    YanıtlaSil