24 Şubat 2015 Salı

Baykuş Ailesi:)

Yaklaşık on gündür el işi yapamıyorum. Çünkü bileğimi zedelemişim. Sebebi el işinden ziyade, internete girerken cep telefonunu sürekli elimde sabit ve aynı şekilde tutmam. Tabii el işi de tuzu biberi oldu:) Bir süre hem sol kolumu hem de işleri askıya aldım:)
Siparişleri bir süre beklemeye aldım. 
Instagram'da paylaştığım el işlerimi bloguma eklememişim madem şimdi onun sırasıdır:)
Bloguma daha önce misafir olanlar biliyorlardır ama bilmeyenler için tekrarlayacağım: Bir süredir yaptığım el işlerimi sokak kedilerinin yiyebileceği kalitede paylaştığım ürünlere göre belli miktarda- mama karşılığı, talip olana gönderiyorum.
Buradan aynı mantıkla gönderdiğim ürünlerime ulaşabilirsiniz.

Sokak kedilerinin yiyebileceği kalitede 15 kiloluk mama karşılığı baykuş ailesine sahip olabilirsiniz.
Kargo ücreti alıcıya aittir.
* Bireysel sosyal sorumluluk projesi gibi düşünebilirsiniz.


Sevgiyle kalın, daima...

1 yorum:

  1. El ve kolda olabilecek her türlü rahatsızlıkla tanışmış biri olarak yürekten bir geçmiş olsun! Baykuşlara bayılırım. Hele eldivenler harika olmuş! Çok beğendim.

    YanıtlaSil