1 Şubat 2015 Pazar

E.T - William Kotzwinkle * Kış Okuma Şenliği 2014-2015*

Sevgili Pinuccia'nın düzenlediği 'Kış Okuma Şenliği' okuma listeme göz atmak isterseniz buraya lütfen:)

Listenin 13. sırasına göre 'Beyaz perdeye aktarılmış bir kitap' okumamız gerekiyordu. Ben de benim için çok özel olan bir kitabı okumak istedim. Sanırım ilk kez filmini izledikten sonra bir kitabı okumuş oluyorum:) Genelde tam tersi olur ve kitaptan alınan tat filmden tam olarak alınmaz, bir şeyler eksik kalmış hissi oluşur. Oysa bu sefer bu konuda da tam tersini yaşadım. Çünkü filmini küçük bir çocukken sinemada izlemiş -sanırım ısrarlarım sonucu birkaç kez izlemiştim:)- ve çok etkilenmiştim. E.T'yi çok sevmiştim ♥ Tabii seneler sonra dvd'sini izlediğimde aynı etkinin oluşmasını beklemem de çok çocukçaydı:) Çünkü o film çocukluğumun hayal dünyasında beni heyecanlandıran ve mutlu eden bir filmdi.

Okuma halleri fotoğraflarıma bakmak isterseniz:

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - E.T / William Kotzwinkle



E.T - EKSTRA YARATIK
Yazarı: William KOTZWINKLE
Türü: Bilim-Kurgu
Yayın Hakları: Altın Kitaplar
www.altinkitaplar.com.tr
-   1983
Çeviri: Esat Ören
-   255 sayfa



 Kitaptan Alıntılar;

        * Estraterrestrial (Ekstradünyalı) - E.T
  
        * Eliot elini kaldırdı. Uzay fosili de hareketin aynısını yaptı, fakat onunki çok yüksek düzeyde bir bilginin ilk sayfaları gibiydi; oynaşan parmakları yüksek hızda roket formülleri, yıldızlararası kestirmeler ve kozmik kehanetler anlatıyordu.

        * ... kafasında bir bilgisayar şirketinin bütün uzmanlarından daha çok bilgiyle öğretmene döndü.


^-^ KEDİLER ^-^

        * ... çocuklar olmadık kılıklara girmişlerdi: Prensesler, kediler...

        * ... tam on milyon doları kediye yüklemiş olacaksın.


- Yazım-Basım Hataları -

        * Sf/47
         ... blunmuş...

        * Sf/66
         ... o
         caktan...

        * Sf/112
         ... değerlendirmeler içn...

        * Sf/121
         '' '' Bu...

        * Sf/128
         ... deliklerin içeneyse...

        * Sf/138
         ... domuz gibi tıkıntığını...

        * Sf/141
         ... telsiz mitrofonuna...

        * Sf/151
         ... ruuh bile duymaz.

        * Sf/171
         ... gördüm, diyorum, gözlerimle gördüm.
         Hayır, görmedim.

                                                  Okuduğum tarih: Ocak 2015
Fındık 



ARKA KAPAK –

         Evinden 3 milyon ışık yılı uzakta ekstra yaratık sevgi ve dostluğu ilk kez dünyada tanıdı.
         E.T. OLAY YARATIYOR.
                                      - TIME
         Bütün dünyanın ilgiyle seyrettiği filmin kitabı satış rekorları kırdı.
         Duygularımıza yönelik. İnsancıl 'Bilim-Kurgu' filmi Amerika'da 270, Almanya'Da 170 sinemada birden oynuyor.     

Gibson 


Anımsamak isterseniz:)


 Biraz el işi, biraz okuma:)
Eldiven modellerime bakmak isterseniz burada, emeksensin'de ise şurada.


Keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder