2 Kasım 2015 Pazartesi

Sıradaki Beş Kitap

Sevgili Pınar yeni bir etkinlik başlattı. Okunmak için sırasını bekleyen beş kitabınızı paylaşıyorsunuz. İster blogunuzda paylaşın, ister videosunu çekip ekleyin, isterseniz de Instagram üzerinden 'siradaki5kitap' etiketiyle kitapların fotoğrafını paylaşın.
Ben video çektim.
Keyifli seyirler diliyorum:)
Yapımda ve yayında emeği geçen Fazıl'a kocaman sevgilerimle 



Bu ikinci videom. llk videomu kitaplığımdaki kedili kitaplara çekmiştim. İzlemek isterseniz buraya lütfen:)



#siradakibeskitap defterime buradan bakabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Okuyancım bu izlediğim ilk videon, ne kadar profesyonel olmuş, sanki televizyonda bir kitap programı izledim, Fazıl Bey'e teşekkür ederiz biz de:) pozitif enerjin videona da yansıyor, bayıldım:) eviniz de çok ferah ve güzel, güle güle oturun diyeyim bir kez daha:) videolarının devamını bekliyoruz, sevgileR:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunla nasıl mutlu olduğumu tarif edemem. Videoyu çekerken acaba izlenir mi diye çekincelerim vardı. Ancak böyle güzel bir yorum almak bile benim için başlı başına yeterli. Çok teşekkür ediyorum.
      Yanımda olduğun, destek verdiğin ve beni motive ettiğin için.
      Fazıl'ın adına da ayrıca teşekkür ederim.
      Kocaman sevgilerimle.

      Sil
  2. Seni görmek ne güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim ^-^
      Sevgilerimle:)

      Sil