29 Kasım 2015 Pazar

Mutluluğun Kitapla Bir İlgisi Olmalı:)

Konusunu çok enteresan bulduğum yeni kitabım.

Tıkır minnakmırkbey ve Spocky popişi:) 



'Kış Okuma Şenliği' okuma listeme dahil etme düşüncesindeyim:)

Tıkır minnakmırkbey 



Kitap diyeti sözümden an itibariyle tamamen yan çizmiş bulunmaktayım 😂
Önce kedili kitap dahil değil dedim sonra sahaflık kitaplar dahil değil dedim. Artık diyet miyet kalmadı diyorum 😄
Dünden beri Zero'ma duyduğum özlemle durgunlasinca Fazıl moralimi yerine getirmek için hadi kitap seç dedi. Ben de ikiletmedim:)))

D&R'dan almak istediğim kitaplardan birkaçını sipariş ettim. Artık heyecanla bekleme vakti.
Genelde D&R siparişlerimizin gelme süresi 7 ila 10 günü buluyor:)

Kitap diyetimle ilgili gelişmeler için:

Kitap Diyeti Benim Neyime:)))

Sipariş ettiğim kitaplar:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder