20 Kasım 2015 Cuma

Kitap Diyeti Benim Neyime:)))

Sözüm ona kitap diyetine girmiştim. Tabii sadece sözde kaldı:))
Antalya Kitap Fuarı'ndan sonra Temmuz 2016'ya dek kitap almamaya niyetlenmiştim. Sonra süre çok uzun geldi ve Mayıs ayına çektim.
Fuar alışverişim için:

Barış için; 'okumak lazım...'


Ama bu arada bir tane kedili kitap -Mort(e)- aldım. 
Sonra şöyle bir çözüm buldum: dedim ki sahaflık kitaplar kitap diyetinin dışında:))) Yirminin üzerinde de sahaflık kitap aldım mı aldım:))))
Paylaşımlarım için:

Ama bugün iyice çığrımdan çıktım:)) D&R'da dayanamadım ve sonuç aşağıda.
Bugün aldıklarımdan sonra en azından yılbaşına kadar kitap diyetine gireyim bari:))

Fender ♥♥


Melisa Kesmez'i Instagram paylaşımlarındaki tavsiyeler sonucunda tanıdım. Önerilen kitabını da çok beğenerek okudum:

Kültüy 


Bülbülü Öldürmek'i okudum ancak blogumda paylaşamadıklarımın arasında paylaşılmayı bekliyor uzuun zamandır:)
Filmini de kitabını okuduktan sonra alıp izlemiştim -burada-.
İkinci kitabının basımı ile ilgili detayları buradan okuyabilirsiniz.

Spocky 


Kitabın ismi yeter:)
Spocky gövdesi:) 


Bu minnak kitaplara bayıldım. Çantada minnacık bir yer kaplayıp öyle de hafif ki. Uzanırken falan da kol kası yapmadan okuyabiliriz:))
Kültüy 


Kitabın ismine vuruldum...
Kültüy 


Kitaplı ve kedili bir kitap kaçmaz tabii:)
Tıkır minnakmırkbey 


Bir ısırık alsam:))
Fender 


Fender ve Kültüy pati(k)leri ♥♥


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Fender 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder