8 Kasım 2015 Pazar

Sıradaki Beş Kitap * Defterim...

Sevgili Pınar yeni bir etkinlik başlattı. Okunmak için sırasını bekleyen beş kitabınızı paylaşıyorsunuz. Ben de katılmıştım ve #siradakibeskitap burada paylaşmıştım.
Fark ettim de bu etkinlikler için oluşturduğum defterimi paylaşmayı unutmuşum:)
Bilen biliyordur ki her etkinliğe defter hazırlamak benim için büyük bir zevk 
Okuma şenlikleri için hazırladığım defterime buradan ve şuradan göz atabilirsiniz.
Okuma listelerim için oluşturduğum defterlerime oradan ve buradan ulaşabilirsiniz.
Festival defterime de buradan bakabilirsiniz.

Hal böyle olunca defter hazırlamam kaçınılmazdı:)




İnsanların Dünyası'nı okuyorum şimdilerde. Eş zamanlı olarak Peride Celal'in 'Güz Şarkısı' ile birlikte 



Videosunu izlemek isteyenler için keyifli seyirler:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder