26 Aralık 2015 Cumartesi

* Kış Okuma Şenliği ♥ Defterim ♥ 2015-2016

Defterlerle kalemlerle ve çıkartmalarla oynamayı bırakırsam okumaya da hız vereceğim inşallah:)))
Şaka bir yana şenlik kapsamında yine kullandığım üç defterim olacak.

Okuma listem için hazırladığım defterim:

Kış Okuma Şenliği *2015-2016*


Kısa Kitaplar Festivali için hazırladığım defterim:

♥ Kısa Kitap Festivali Defterim ♥


Ve her şenlikte okuduğum kitaplarla ilgili notlar aldığım defterim:)
Okuma şenliklerinde hazırladığım defterlere buradan ulaşabilirsiniz.

Kültüy şenlik defterimi iftiharla sunar:)) 


Yeni şenlik defterimin kapağında bir dolu mırkkk var:))
Kültüy 


Kültüy kuş çıkartmasını göz hapsine aldı:) 


Kuyrukla da olsa fotoğrafa dahil olurlar:)
Kültüy kuyruğu 


Defteri bir sahiplendi ki başka sayfaların fotoğrafını çekemedim bir süre:)
Kültüy 


Aldım defteri masanın öbür tarafına koydum, sonuç bu!:))
Bu sefer de Tıkır minnakmırkbey:) 


Sonunda kurtardım defteri:)


Vee okuma listem...
Kültüy 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

1 yorum:

  1. Senin şu defterlere hayranım ben. Ama üşenirim açıkcası. Bazen kitabın arasına arkası boş ayraç koyarım ki o kitapta geçenleri not ederim. Ama o bile kısa sürede rafa kalkar....

    YanıtlaSil