2 Aralık 2015 Çarşamba

D&R Kitap Alışverişim *

Geçen gün D&R siparişim burada paylaşmıştım.
Laf aramızda ilk kez bu kadar seri bir şekilde siparişlerimiz elimize ulaştı. Önceki sayısız siparişimizde baştan kabulleniyorduk gelme süresinin on günü bulma ihtimalini:))) Çok şaşırdık bu kadar çabuk gelince:) İki gün önce elimize ulaştı. Sadece bir film eksikti, o da bugün geldi.
İnşallah bu alışverişe de bir video çekeceğim. En son 'Sahaflık Kitaplar Alışverişim' videosu çektik, buradan izleyebilirsiniz.

Detaylara geçmeden aldığım kitapları hep birlikte bir görmeniz için:


* Sylvia Plath'in iki kitabını okudum. 'Sırça Fanus' ilk okuduğum kitabıdır. Ama hala blogumda paylaşamadım.
Diğeri ise 'Günlükler', burada paylaşmıştım.
* Kitaplığımda da okunmayı bekleyen 'Johnny Panik ve Rüyaların Kutsal Kitabı' mevcut. -burada paylaşmıştım-
* Bir de Yusuf Eradam'ın yazdığı 'Sylvia: Ben'den Önce Tufan' kitabı var. -şurada paylaşmıştım-
Sylvia'nın tutkun olduğu ve çalkantılı ilişkilerinin adamı Ted Hughes...
Eşinin intiharından uzuun yıllar sonra bu kitabı çıkarmış.


Yazarın okuyup paylaştığım kitabı için:

Kitap Evi - Enis Batur

Bu kitabını ise bir bloggerın paylaşımında gördüm, burada. 



Enver Aysever'in 'Edebiyat Ölmelidi' kitabını okurken alınacaklar listeme eklediğim kitaptı.


Yazarın okuduğum ilk kitabı için:

Ayna Çarpması kitabının da çok methini duyduğum için alınacaklar listeme eklemiştim.


Instagram'da bir paylaşımda görüp listeme eklediğim bir kitap...


Bodrum Bodrum:)


Murakami'nin 'Sahilde Kafka' kitabından not ettiğim bir kitap...


Nazım Hikmet'in adı bile yeterli:)


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


1 yorum: