16 Aralık 2015 Çarşamba

Kedili Medili:)

Tatlımırklılıklarına bakar mısınız?:)))
Aldığımız gün hemen kitaplığın rafına koydum. Sabah yerde buldum:) Ve boyunlarındaki ipler çıkarılmış, bir güzel oynanmış:))
Ah, benim mırkyaramaz kedilerim:)



Soğuk havalarda bir tuvaletimiz bahçe kedileri için kedi oteli hizmeti veriyor buraya taşındığımızdan beri:)
Camı açık bırakıyoruz, isteyen giriyor, konaklıyor. Mama, su, birkaç tane de yatacakları ev var. Gerçi bahçede de kedi evleri ve her daim açık büfe mamaları ve suları var. Ama olur da daha sıcak bir ortam isterlerse diye minik bir mırkdünya kurduk tuvalete:)
Dün bu portakal evi de yine onlar için aldık. Hava çok soğuk olmadığından tuvaletin penceresi kapalıydı. Bir baktım içinde bir mırk:) Meğer Aşkım kapıyı açmış bir de yeni evin içine kurulmuş:)
Yahu evin içinde onlara aldıklarımızın yüzüne bakmazlar. Hemen bir mırkıskançlık:)))


Aşkım 



Çook sevdim 



Üstteki bardak altlığı, diğerleri ise buzdolabı süsü, mırk:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder