23 Ekim 2017 Pazartesi

Madame Coco Kedili Ürünler

Madame Coco'da zaman zaman güzel kedili ürünler buluyorum. Bir de Paşabahçe'ye her gittiğimde mutlaka kedili birkaç ürün bulup mutlu mesut ayrılıyorum mağazadan:)

Madame Coco mırk geçmişime göz atmak isterseniz:

Mırk Battaniye ^-^


Çoraplar 1 alana 1 bedavaydı. Konç kısımları simli, pek hoş.


Malum bardaklar zamanla kırılma potansiyeline sahip:) O yüzden takım hep tamam olsun diye ara ara bu bardaklardan alıp atıyorum mutfak zulama:)


Çalışanlara başka kedili ürün var mı diye sordum düşündüler taşındılar başka yok dediler. Ben de o sırada kırtasiye ürünlerinin altını üstüne getiriyorum bir yandan. Ve derken bu kedili defteri bulunca kızlar bile şaşırdı. Onların haberi bile yokmuş kedili defterden:))) Dedim ki, konu kediyse benden kaçmaz, mırk mırkk:)))


1 yorum:

  1. Ben de kedili ürün hastasıyım:)E, kedici olunca doğal. Madam coco'dan vaktiyle kedili fincan ve şekerlik almıştım, kırarım korkusuyla kullanmıyorum.:) Başka bir firmanın kedili çaydanlığı var çok güzeldi ama pahalıydı. Kızkardeşim de yaşgünümde kedili tepsi hediye etti çok güzel, üstelik ahşap, rahatlıkla kullanıyorum:)Çoraplara bayıldım.

    Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil