26 Mayıs 2018 Cumartesi

Küçük Prens - Antoine De Saint - Exupery / Dedalus Yayınları

Küçük Prens kitabımın birkaç sayfasını canım Kültüy parça pinçik etmişti. O yüzden kitaplığımın ikinci Küçük Prens'i özenle korunacak:)
Küçük Prens, Dedalus Kitap'ın Kafe Dedalus serisinden çıkmış. Bu serinin diğer kitapları ise Alice Harikala Diyarında ve Vano ile Niko.



Çevirmen: İlkay Atay
Yayınevi: Dedalus, 2018


Arka Kapak-

“Geceleri göğe bakacaksın ve ben o yıldızlardan birinde ikamet ettiğim için, o yıldızlardan birinde gülmeye devam ettiğim için senin gözünde tüm yıldızlar gülüyor olacak. Sen gülmeyi bilen yıldızlara sahip olacaksın.”


3 yorum:

  1. defalarca okuduğum bir türlü blogda yer veremediğim kitap...

    YanıtlaSil
  2. Bu basımı da çok güzelmiş :)) Tüm basımlarını alıp bakıp bakıp yerine koyasım var :)))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Fransız yazar Antoine de Saint-Exupéry’in dünyaca ünlü eseri “Küçük Prens” masalını üniversiteden mezun olduktan sonra bir arkadaşımın bu kitabı bana hediye etmesiyle okumuştum. Bazen diyorum keşke okumakta bu kadar geç kalmasaydım bu masalı çünkü masal hayata dair ilham alınacak öğütlerle dolu. Masalda geçen en sevdiğim alıntılar da:

    ‘’İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman gerçeği görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez.’’
    ’’İnsanların arasında da yalnızlık duyulur.’’

    Bu sözleri ne zaman Küçük Prens masalını görsem hemen hatırlarım. İzninizle ben de sizinle okumanız üzere masaldan kalbime kazınan diğer sözleri paylaşmayı çok isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/antoine-de-saint-exupery-kucuk-prens-masalindan-kalbime-kazinan-24-alinti/

    Güzel okumalar dilerim,
    edebiyatla ve sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil