7 Kasım 2011 Pazartesi

Sizler İçin Fotoğrafladım:) *2* ChristiAnna'nın Marifetleri-

Yeniden uzun uzun yazmayacağım:) Ayrıntıları daha önce burada yeteri kadar anlattım:))) Artık sadece fotoğraf.


9 tane kedileri var. Görmelisiniz hepsi birbirinden güzel ve renk renk:) Biz sadece 2 tanesini fotoğraflayabildik,







Harika maskeler yapmış fakat elinde ve yazlık evinde sadece bunlar kalmış:)






Masaya süs:)





Yumurta süslemeleri. Altındaki süsü de ot vs. toplayarak yapmış ancak uzun yıllar sonra artık deforme olmaya başlamış.




Kuş çizimleri,





Kedişler:)




Bunlar da denizden çıkan ganimetleri:) Dekoratif olarak kullanmışlar. Sağdakini seneler önce ada yakınlarında bir balıkçı balık niyetine çekmiş çekmiş bu çıkmış:) Sonra belli bir ücret karşılığında satmış. Soldakini de dalgıç oğulları çıkarmış.





Bunlar da denizin getirdikleri:)





Bir öncesi - sonrası çalışması:) Eski halini fotoğraftan gördüm inanın yüzüne bakılmaz bir haldeydi. Eski, atıl bir sobayı nasıl da güzel bir hale getirmiş.






Cam şişe boyamaları,







Devamı gelecek:)
Sevgilerimle.

9 yorum:

  1. Anlamıştım:))) Neyi mi? O yetenekli ve üretken insanların kedisever olduklarını anlamıştım. Bu bir tesadüf olamaz, çünkü harika işler yapan, el becerili olan insanların yüde doksanının kedileri ya da köpekleri oluyor. Bunu yerli ve yabancı bloglara bakarak da anlayabilirsiniz. Hayvanseverlerin ayrı bir yaşama bakış açıları var ve daha üretkenler. Kedilere bayıldım. O aileye sevgi ve selamlar. Tabii ki size de.

    YanıtlaSil
  2. Size katılıyorum çok haklısınız.
    Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. severim ben o kedişler.soba,şişeler,denizden gelenler,kuş çizimler,doğal malzemelerle yaptıklar,ah hepside şahane.bayıldım.tebrik et yerime Ayşınım.sana da teşekkürler paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  4. Canım bu güzelliklri bizimle paylaştığın için teşekkürler.Değerlendirmelere bayıdım.Kedileri ise yaladım yuttum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. alanayım çok teşekkür ederim... beğenilerinizi mutlaka kendisine ileteceğim... eminim o da bundan mutluluk duyacaktır.

    ♥GÖNÜL ÇELEN♥@ çok teşekkürler canım... 9 kediyi bir arada görsen inan yanlarından ayrılmak istemezsin:) bir de sevgi delisi hepsi:)))


    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. O masklar, masadaki süs, anfora'lar, valla hepsi ayrı güzel.

    İyiki paylaşıyosunuz bunları bizimle. Tskler :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim. Beğenmene sevindim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. ev müze gibi hayran kaldım çok güzel
    maaşallah ne güzel birsürü kedileri var ne şanslılar

    YanıtlaSil
  9. ve tüm kedilerinin upuzun tüyleri var ve sevdirmek için hemen göbişlerini açıyorlar:) uysal ve çok tatlılar...
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil