15 Ağustos 2014 Cuma

Harika ve Ötesi:)))

Altınlar, pırlantalar, yatlar, katlar bu denli mutlu edemezdi beni:)
Bulduğum ürünler  beni benden aldı 
Her birini çok ama çok sevdim.
Bodrum'a her gittiğimizde D&R dışında uğradığım iki yer var: İstiklal Kitabevi ve İrme Kırtasiye.
Birbirinden güzel ürünler İrme Kırtasiye'de karşıma çıktı. Bu ürünler daha önce yoktu, yeni getirmişler.

Poşet bile mutluluk veriyor:)


Paketlemeleri nasıl da şık ve şirin 


Buzdolabımın üzerindeki mırk mırkklara eklenecekler ^-^


Nasıl kıyar da not tutarım ben bunlara yahu:)


Şeker şeyler:)


Mırk mırkk mırkkk ♥♥♥


Sevimli mini defterler...


Kalemlerimmm ♥♥♥


Aşk bunlar aşk:)))


Sevimli mırkk mırkkk:)


♥♥♥


Tüm bu güzellikleri bulduğum adres:


Sevgiler...

5 yorum:

  1. Ay hepsine bayıldım çok şirinler güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar renkli bir dünyan var. ne güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerler , aynı senin gibi :) Ayıp olur mu bilemedim ama çok merak ettim , kalemler ve post-it'lerin fiyatını çok merak ettim :)

    YanıtlaSil