14 Ekim 2015 Çarşamba

Barış için; 'okumak lazım...'

6. Konyaaltı Kitap Fuarı'nı açılış gününde gezme şansım oldu. 
Öncesinde Antalya D&R alışverişim -burada- ve fuardaki kitap alışverişimden sonra doğum günüm 12 Temmuz'a kadar kitap diyetine girmeye karar verdim. Çok ekstra istediğim bir kitap piyasaya çıkmadığı sürece yeni kitap almak yok. Bu notu da buraya düşüyorum ki sözümden dönmeyeyim:))) 

Baksanıza 'Ayışığı Kedisi'nin arkadaşı sanki:)



Böyle güzel kitap bulmuşken iki tane aldım ^-^
Şiir ve kedi



Yazarıyla da tanıştık.



Vedat Türkali'nin okuduğum kitabı:

Yalancı Tanıklar Kahvesi * Vedat Türkali



Geçtiğimiz kış okuduğum 'Müzikofili' kitabı çok enteresandı.

Bu kitabı Fazıl seçti, tabii ben de okuyacağım:)


Tamamen kapaktan etkilendim:)


Konusu etkileyici geldi...


Tiyatro sanatçısı yazarıyla da tanışıp, sohbet etme imkanımız oldu.
Haldun Bey bugüne dek birçok tiyatro oyunu sahnelediğini ancak sadece iki tanesinin para kazandırdığını, birinin de kedicikli bu oyun olduğunu söyledi ^-^ Bereketlidir kediler:)
Hatta eskiden kedilere pek de ilgisi ve sevgisi yokmuş. Fakat sahneleme zamanında kedilerin karakterlerini keşfetmiş ve hayranlık duymaya başlamış.


Mahalle kültüründen geçmiş bir çocukluk geçirdiğim için ismi bile yeterli oldu almam için:)


Kitaplarla ilgili paylaşımım:

Güzel ve Enteresan Fikirler...



Genç bir şair...


Tuna Kiremtçi'yle ilgili paylaşımlarım:


Mırk mırkkk:))


Önce okuyup sonra filmini izleyeceğim kitaplardan...


Nazım Hikmet 


Sylvia Plath paylaşımlarım:


Mırk kitap:)


Buradaki kedili çantayı da aynı tezgahtan aldım ^-^


Okuyalım yazalım:))


Seneler önce bloglarda çok rastlıyordum bu kitapla ilgili yorumlara.


İki minnak:))


İçimin gittiği bir kitap daha:)


Kitap ve kahve 


'Kış Okuma Şenliği' listeme dahil etmek için sabırsızlanıyorum:)


Yazarın okuduğum kitabı:


Birbirinden değerli kitaplar...


Mırk sevdam ^-^


Umarım bir gün Bodrum'un da 'Kitap Fuarı' olur!


Fuarda önce bir kısmını gezip mola verdik. Ve anın tadını çıkardık:)


İkinci turun sonu:)


Antalya'da eve gelince:)


Bodrum'a eve dönünce:))


Kitapsız kalmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder