20 Ekim 2014 Pazartesi

Güz Okuma Şenliği Defterim ♥♥♥

Sevgili Pinuccia'nın düzenlediği okuma şenlikleri hayatıma bir heyecan, keyif ve mutluluk katıyor. 
Kategoriler açıklandığı vakit kitaplığımın önünde saatler geçirmek en büyük keyfim. Kategorilere uygun kitapları seçip listemi oluşturduktan sonra, sıra okuma şenliği defterimi hazırlamaya geliyor. Ki bu aşama en en en sevdiklerimden:)))
Yaz okuma şenliği defterime bakmak isterseniz buraya lütfen:)
Şimdilerde 'Güz Okuma Şenliği' okumalarını yapıyoruz. Listeme göz atmak isterseniz de şuraya lütfen.

Güz okuma şenliği defterim 



Ve listem...



Keyifli okumalarınız olsun ♥♥♥



2 yorum:

  1. Azmine hayran kaldım gerçekten. Ben Yaz okuma şenliğini denemiş , 2 kitap ile rezaletin dibine vurabilmiştim.
    Özenerek , uzaktan izliyorum okuma şenliği katılımcılarını...

    YanıtlaSil
  2. Harikasınız... Bu arada sarı kedili sticker'a bayıldım!

    YanıtlaSil