5 Mart 2015 Perşembe

Bodrum'da İstiklal Kitabevi:)

Daha önce de yazdığım gibi Bodrum'a her indiğimizde uğradığım iki kırtasiye var. Biri İstiklal Kitabevi -burada ve şurada-, diğeri İrme Kırtasiye -orada-. 
D&R'ı söylememe gerek yok zaten:))

Geçen hafta İrme Kırtasiye'den alışveriş yaptığım için bu seferki bütçemi İstiklal Kitabevi'ne ayırdım.

Kitaplığımın rafında yerini aldı bile mırk mırkk:)


Kitapçılarda ve kırtasiyelerde öyle bir kendimi kaybediyorum ki bazen heyecandan gözümün önündekileri bile farkedemiyorum:) İşte bu mırkk kalemi de görmemişim. Fazıl olmasa bu güzel kalemi görmeden ayrılacaktım kitabevinden:))) 
Arkada Somon 


Mırk mırkkk:)


Kedili medili:)


Defter Fazıl'ın...


Kitapların ayrılmaz dostları ^-^


Kitaplığımın kedili kitaplarına buradan ulaşabilirsiniz ^-^
Ve aralarına bir mırk kitap daha eklendi ^-^


'Dükkan' alışverişimle -burada paylaşmıştım- toplu bir fotoğraf...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder