2 Mart 2015 Pazartesi

Sihirli Hediyelerin Sihrini Hissetmeye Hazır Mısınız?:))))

1Fikir1Sihir'in harika hediyelerinin heyecanını daha önce de tatmıştık. Hatırlamak isterseniz buraya ve şuraya lütfen.
Önceki kutulardan biri Fazıl'a biri banaydı.
Bu sefer kendimi şımartmak istedim.
Siz de kendinizi şımartmak isterseniz veya sevdiğiniz birine farklı bir hediye(lerrrr) sunmak isterseniz 1Fikir1Sihir'i blogundan bu sihirli fikirlerin sahibi sevgili Bahar'a ulaşabilir ve detaylı bilgi alabilirsiniz.

Poirot, Bahar ablası için poz verdi:) 


Isaac mutlaka ben de mırkklamalıyım dedi:) ♥ Çünkü Bahar mırkablaları onları unutmamış ve kutuya onlar içinde mırkkk hediye koymuş. Ayrıntılar az sonraa:))


Pembiş ve atlı karınca çok yakıştı bence:)


Sihirli kutu deyince öyle minnak bir şey beklemeyin. Böyle devasa boyutlarda:))
Fender nasıl da şaşkın :) ♥


Kültüy bu işe patisini koydu:) 
Isaac de mırkabisi olarak destekçisi:) 


Tabii Fender ve Gibson da kusur kalmak istemediler:)) ♥♥


Kurdeleyi açma şerefine Kültüy nail oldu:) 


Kutumun kapağında bu tatlı mırkk var ^-^


Kutuyu ve kutudan çıkan her hediyeyi kendisine sanan mırk mırkkklarım var benim:)

Kültüy'ün gözler:))) ve Gibson ♥♥


Isaac ve Poirot ♥♥


Yastığın özelliğine ve güzelliğine bakın lütfen ^-^
Söylememe gerek yoktur sanırım. Her bir hediyeye kocaman bayıldım:)))

Gibson ♥


Spocky 


Bodrum 


Hem ismim hem blogum hem de burcum için 'AY' çook önemli 
Isaac kafası:) 


Hediyeler o kadar güzel ki fotoğraflarını çekmeye doyamadım:)

Isaac ♥


Aşkım 


Mırk mırkkk:)


Tatlı mı tatlı kupanın ben daha önce bardak altlıklarını almıştım. Tatlı mı tatlı bir takımım olmuş oldu:)
Sevgili Baharcığımla da ne kadar kalplerimiz bir, buradan belli:)
Hediyelerin içinde aynı böyle takım olan bir tane daha var.


Bardak altlıklarıyla da fotoğrafladım sizler için:)
Isaac 


Mırk mırkk:)


Kitap sevdalısına kitap tutucu.


Vee Bahar ablaları kedişlerimi de unutmamış:)
Kültüy 


Mırk aydınlatma ^-^


Lezzetli mumlar:)


Ağzımız tatlansın:)


Cam küreleri çocukluğumdan beri çok severim. Buradan ve şuradan bendeki cam kürelere göz atabilirsiniz:)


Eveeet, gitarlı kupa Fazıl'a özel gönderilmiş. Çünkü önceki Fazıl'ın sihirli kutusundan çıkan kimi hediyelere ben el koyduğumdan Baharcığım Fazıl için de hediye koymuş:) Beni de tembihledi, bak bu Fazıl'ın sakın buna da el koyma diye:)))


Tabii yine dayanamadım ve bir kerecik kullandım hemen:))


Çok şirinler çoook:)


Yine çocukluğumdan bu yana vazgeçilmezim, çok sevdiğim, mutlu edenim: atlı karınca:) hem de müzikli hem de dönüyor:))


Çok tatlılar. BA-YIL-DIM:)


Sırt dekoltesi:)


Poirot sahalara geri döndü:) 


Ve Isaac:) 


Poirot'un pati(k)leriyle pek bir güzel oldu fotoğraf sanki:) 


Kalemin mırkı:) 


Bakışa bakın:)
Isaac kuyruğu ve Poirot pati(k)leri:)) ♥♥


Gördüğüm en mırk güzel saat, kumbara ve bant tutucu:)


Mırk kalem de eklendi yanlarına:)


Hele bu duvar saatime bittim, bayıldım:) Ne desem az:)
Bir de sevgili Bahar tüm kedilerimin fotoğrafını koymuş, özenle seçmiş. Canımsın


İşin komik yani aşağıdaki kediciklerimin olduğu çerçeveyi, Bahar, Temmuz 2013 siparişimde yaptırıp göndermişti. Ve o vakit üç kedimiz vardı: Aşkım, Külkedisi ve Isaac ^-^


Daha sonra Aralık 2013'te şuradaki paylaşımımda bu fotoğrafı paylaşmışım ve demişim ki: 'Bu güzel çerçeve 1fikir1sihir sevgili Baharcığımın sürpriz kutusundan çıkmıştı -burada- paylaşmıştım. Tabii o zaman Bodrum yoktu:) Bir dahaki sefere dört kedişli bir çerçeve gerek:)'
Çoook güldüm valla. Neden derseniz bu kutudan çıkan kediciklerimin olduğu saatteki kedi sayısına bakarsanız bana hak verirsiniz:)) Dört kediş demişim ama o zamandan bu zamana evdeki mırk ahalisi 10'u buldu:) Hey MAŞALLAH ^-^

Mırk sevda:)
Isaac 


Kırtasiye ürünlerine olan tutkunluğum aşikar. 
Sevgi dolu defterler:)


Özellikle bu defterin her sayfası bir olay:) Öyle güzel ki zaten kullanmaya kıyamam. Her sayfasını fotoğraflayıp paylaşasım geldi. Birkaç sayfasını görünce bile siz de bana hak vereceksiniz:)


Mırkk mutluluklar:)


Sağdaki defterin ben de kupası ve kalemliği var. Kalplerimiz bir Baharcığım seninle:)
Hatta burada paylaşmıştım. Bir de aşağıya fotoğraf ekleyeyim bari:)

Mutluluk kaynaklarım bilindiği üzere: kitap, kedi, kahve, kırtasiye:)
Şu anda aklıma geldi, Fazıl bozulmasın bir de koca'yı ekliyorum:)))
Poirot 


Hesap ruhun gıdasıdır:) Hesap yapmak hiç bu kadar melodik olmamıştı:))


Kutular itinayla doldurulur:)
Isaac ve Bodrum ♥♥


Sihirli kutudan çıkan hediyelerimi toplu olarak paylaşmak için ikiye ayırıp fotoğrafladım. Kedisizler ve kedililer olarak:)))


Kedicikliler ^-^
Isaac eşliğinde:) 


Poirot hem Bahar ablasına hem de mırk seven herkese mırkk sevgilerini gönderiyor ^-^ 


3 yorum:

  1. Öncelikle kutuya bayıldımmmm:
    ama içinden çıkanlara bakınca kutu demek yerine sandık mı desek ki:))))
    ahh ah o güzellikler pır dönmüşler yine her yeniliğe dokunulmuş.
    hepsi birbirinden güzel canım sağlıkla kullan .

    YanıtlaSil
  2. Hepsine ayrı ayrı bayıldım, mutlu günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. Çok çoook teşekkürler ♡♡♡
    Öpüyorum ♡

    YanıtlaSil