1 Mart 2015 Pazar

İrme Kırtasiye Alışverişim

Mutluluğun formülü 'k' harfinde toplanmış bence:)
Kedi, kahve, kırtasiye, kitap ♥♥♥♥
İrme Kırtasiye'den aldığım cicileri burada ve şurada paylaşmışlığım vardı:) 
Son alışverişim yine beni çok mutlu etti.
Ürünlerin paketlerine bile bayılıyorum. Görünüşlerinin şekerliği:)


Kültüy kafası:) 


Serseri bunlar yahu:)
Gibson ve Kültüy ♥♥


Mırk mırkk:)


Stickerlarımla neler yaptığımı merak ediyorsanız buraya lütfen:)


Hepsini çok sevdim...


Kalemciklerim:)


Sevgiyle kalın, daima ^-^

5 yorum:

  1. Hepsi çok tatlılar güle güle kullanın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ya kırtasiye yazılarınıza bayılıyorum. :) hepsi çok güzel. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. aman allahııııımmmm hepsi harika. Size bir sorum var Ayşim hanım,kedili alfabetik defter (fihrist gibi) hiç gördünüz mü? kesi diil de sevimli bişi olsa da olur. Çok aradım bulamadım. Bilse bilse kırtasiye kraliçesi bilir dedim <3

    YanıtlaSil