18 Eylül 2015 Cuma

4 K Açılımı:))))

Hep diyorum ♥ K ♥ harfinin mutlulukla alakası  var diye:)))
Paylaşımıma konu olan 4 K açılımı pek tabii kedi, kitap, kahve ve kırtasiye:))

Detaylara inmeden genel bir bakış:)


STYB'nin kedili  ve köpekli kalem serisini çok beğeniyorum. 
Daha önce aldığım kalem modellerine bakmak isterseniz buraya, şuraya, oraya ve buraya lütfen:)

Bu seferki ben de olmayan bir mırkkklı kalemdi ^-^


Bu güzel kapaklı, şeftali kokulu kitabı sevgili blogger Mehtapçığımın Instagram hesabında görmüştüm ilk olarak. Blogundaki paylaşımını okumak isterseniz buraya lütfen.
Bazen gerçekten kapak tasarımı, kitabın ismi ve son zamanlarda da kokulu kitapların çıkmasıyla mis kokuları o kitabı almak için kesinlikle yeterli oluyor:)
Okuduktan sonra konusunu beğenmesem bile bu güzel kapak ve mis kokusu ile beni kendine ilk anda bağladı zaten:) İnşallah beğenirim de...
Gibson ve Kültüy 


Kültüy mırknefeslerde:)) 


Haldun Taner'in ilk kez bir kitabını okuyacağım. Sanırım çok geç kaldım.
Isaac 


Ahmet Hamdi Tanpınar ve Nazlı Eray'ı severim. Hele ikisi birlikte olursa çok severim:))

Yazarların okuduğum kitapları:

Saatleri Ayarlama Estitüsü * Ahmet Hamdi Tanpınar


Isaac ve Gibson 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder