16 Mart 2018 Cuma

Şubat 2018 Kitap Alışverişim * Eganba

Bir türlü blog paylaşımlarımı güncel düzenine oturtamadım.
Kitap paylaşımlarımda daha ağustos ayında okuduklarımı yazıyorum, düşünün artık:)
Eganba alışverişime gelince, birkaç gün önce mart ayı alışverişime kavuşmuşken blogda şubatta aldıklarımı ancak paylaşabiliyorum.

Biblo Kültüy:) 


Gibson, Fender ve Fındık 


Gelir gelmez okuduğum kitaplar oldu. Bunların başında 'Çinko Çocuklar' geliyor. Svetlana Aleksiyeviç'in dilimize çevrilmiş dört kitabını da okumuş oldum böylece. Hala hiçbirinin yazısını blogda paylaşamamış olsam da...


Mehmet Zaman Saçlıoğlu'nun 'Yaz Evi' isimli öykü kitabını okuduktan sonra hevesle iki kitabını daha sipariş ettim ve 'Beş Ada'yı okudum.


Yazarın 'Hüznün Fiziği' kitabını okudum ve çok beğendim. Doğal Roman da yeniden basılınca hemen aldım ve onu da elime geçer geçmez okudum.


Sevgili Nazlı Eray'ın tavsiyesi üzerine aldığım kitap...


Günter Grass'ın yıllar önce 'Yengeç Yürüyüşü' kitabını okumuştum. Kitapçı turumda Teneke Trampet'in ilk sayfasını okuduğumda ilgimi çekti.


Konuları ilgimi çekti...


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


1 yorum: