18 Ağustos 2018 Cumartesi

Eganba Yaz Alışverişlerim * Yaz 2018 -1-

Okuduğum kitaplarla ilgili paylaşımlarımı güncel olarak Instagram hesabım üzerinden takip edebilirsiniz, buradan ^-^ 
Instagram'da görsel altı yorum çok daha pratik olduğu için orada aktif bir şekilde kitap paylaşımlarım devam ediyor. Ama blog paylaşımı daha uzun mesai istiyor:) O yüzden ayağım tam iyileşene dek kitapları düzenleyip blog yazılarını hazırlamam pek mümkün görünmüyor. Blogumla da iki ayı aşkın süredir de ilgilenemediğim için en azından yaz ayında yaptığım kitap alışverişleri geriden de olsa paylaşmaya başlıyorum.

Her zaman kutuyu görüp de sahiplenen bir mırkk oluyor:)
Gibson 


Tıkır minnakmırkbey


Bu alışverişi haziran başında yapmıştım. Paylaşımı yapana dek okuduğum kitapları önce paylaşayım:


Ve diğer seçtiğim kitaplar...


Eganba'nın hediyesi...


Kültüy 


Gibson ve Tıkır minnakmırkbey 


Bir alışverişim daha olmuştu. Okuyup sevdiğim birkaç kitabı bir arkadaşıma hediye olarak aldım:


Ve kendime de yeni kitaplar seçtim tabii:)
Hatta kitaplardan dördünü okudum ve güncel olarak birini de okumaktayım:)


Soldakiler hediye gidenler, sağdakiler benim...


Keyifli okumalarınız olsun.
Gibson 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder