7 Ağustos 2018 Salı

Sağık, Şifa ve Sevgi Dileklerimle Merhaba...

İki ayı geçen bir süreden sonra herkese merhaba.
9 Haziran akşamı evin önündeki merdivenden inerken son basamağı algılayamayıp merdiven bitti diye düşünmem neticesinde önce sol ayağımı burktum ve sonra sağ bacağımın üstüne düşüp bilek ve bacakta iki kemiği parçalı fena kırdım. O gece hastanede kalıp hemen ertesi gün ciddi bir operasyon geçirdim. Çok şükür sağlıkla beş gün hastanede kalıp eve çıktım.
İlk iki hafta yarım alçı devamında da havalı çizmeyle süreç devam etti. İlk 45 gün kesinlikle üstüne basmam yasaktı ve koltuk değnekleri yardımıyla ve sol ayak üstünde zıplayarak idare ettim. 45 günün sonunda da 1 aylık süreçte vücut ağırlığımın %10-15'ini vererek basmam söylendi. 25 Ağustos'ta tekrar kontrolüm var.
Allah (c.c.) hepimizi görünür-görünmez kazalardan korusun.
Allah'ın izniyle çok daha iyi olacağım inşallah.

Bu süreçte en çok mırk tedavinin faydasını gördüm:)
Kültüy 


Mecburi istirahat dönemimde daha da çok kitap okurum diye düşünüyordum ancak öyle olmadı. İlk haftalar okuma hızım düştü ama bir yerden toparladım yine:) 
Ancak blog yazılarım öylece kalakaldı. Aylar aylar öncesinin okunmuş ve paylaşılmayı bekleyen kitaplara onlarcası daha eklendi ve içinden çıkılmaz bir hal aldı:)
Bir diğer şifa kaynağım da kitaplar olduğu için ve ev dışına da çıkamadığım için bol bol kitap sipariş ettim. Kitapları seçmek, karo bekleme heyecanı ve koli açıp kitaplarla buluşmanın heyecanı beni hep mutlu ettiği gibi bu aylarda çok çok daha iyi geldi. 
Artık sırayla kitap alışverişlerimi paylaşmaya başlarım. Kitap paylaşımları için biraz daha iyileşmem lazım.
Herkese sevgiler...

2 yorum:

  1. Cok gecmis olsun, bir an once eski sagligina kavusursun insallah sevgilerimi gonderiyorum;)

    YanıtlaSil