24 Ağustos 2018 Cuma

Eganba Yaz Alışverişlerim * Yaz 2018 -2-

Spocky 


Pek kişisel gelişim kitapları okuyabilen bir okur değilim ancak Can'ı tanıdıktan sonra Düşle İnan Yaşa kitabını okudum ve Youtube videolarını izliyorum ve ayrıca Instagram soru cevaplarını okuyorum. Birçok konuda farkındalığımı arttırdığını düşünüyorum. Çok güzel bir enerjisi var. 


Ege Görgün'ün Cinbaz kitabını beğenince başka bir kitabını daha okumak istedim.


Fante okumayı çok seviyorum. Blogda sadece 'Toza Sor'u paylaşmışım, burada. Sonrasında okuduğum Fante hala paylaşılmayı bekleyen kitap gökdeleninin içinde:)


Ali Teoman'ın bu kitabının hikayesi çok ilginç. İnternetten bulup okuyun derim.
Ben İnsansız Konağın İkonu kitabını okudum ve sonrasında da bu kitabını sipariş ettim.


Woolf ve Woolf bağlantılıpaylaşımlarım:

Kendine Ait Bir Oda - Virgina Woolf


Kitaplığımdaki köpekli kitaplar videomu buradan izleyebilirsiniz.


Ve diğer seçimlerim...


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Tıkır minnakmırkbey 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder