30 Mart 2013 Cumartesi

Kedili Cüzdanlar

Madeni paraları çok severim. O yüzden bozuk para cüzdanı da çantamın vazgeçilmezidir.

Bostancı'da bir dükkanda bu tatlı kedişleri görünce dayanamadım:)


Kadıköy'de ablamın sayesinde keşfettiğim çok güzel ürünler satan bir dükkan var. Daha önce oradan bir kedili bozuk para cüzdanı almıştım, burada.
Bu kez kedili modelin yanında bir de baykuşlu aldım.


Kadıköy'de başka bir dükkanda yine kediler çıktı karşıma:)


Pati ve bıyık güzellerim:)


Aşkım ve Isaac'in muhabbeti:)


Aşkım, Külkedisi ve Isaac hiçbir müdahele olmadan aynı pozu verdiler. Özellikle Isaac zibidisinin gözlere dikkat:)

Aşkım ^-^


Külkedisi ^-^


Isaac ^-^


Sevgilerimle...

17 yorum:

  1. Yakında sen de açacaksın bir dükkan adı da PİSİPİSİ olsun:)))
    sevgiler tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın valla:) Bir dükkanı dolduracak mırkk mırkklar birikti:))))
      Sevgiler benden:)

      Sil
  2. ayy hepsi birbirinden güzel güle güle kullan.patileride öperimm

    YanıtlaSil
  3. cüzdanlara bayılırım heleki bozuk para cüzdanı olursa daha da severim bunlarda şahaneler bendede hep genelde baykuşlu vardır sizde bu tür aksesuarları gördükçe bende kedi sever oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mırkk mırkkk:)
      Çok teşekkür ediyorum.
      Sevgiyle kalın, daima...

      Sil
  4. çok tatlılar yaa yerim onları ben.aldıklarına bayıldım bende de baykuş muhabbeti çok biliyorsun özellikle baykuşlu olana dibim düştü:) çok güzeller canım benim.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunayım çok teşekkürler arkadaşım.
      Kocaman sevgiler:)

      Sil
  5. Hii çok şekerler, güle güle kullanın valla bayıldım hepsine :)

    YanıtlaSil
  6. dayanılmayacak gibi değil ki bunlar
    seninkiler çok komikler pozlara baksana yerim vallahi onları :)
    güle güle kullan canım :) öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Fatoşcum.
      Valla ben öpmelere doyamıyorum bu zibidileri:)))
      Kocaman sevgiler.
      Öpüldün:)

      Sil
  7. cüzdanlar güzel ama kedicikler daha da güzel.hele ilk fotoda tek patisi çıkmış ya yerim o patiyi

    YanıtlaSil
  8. isaac çekil o benim cüzdanım der gibi bakmış :D :D çook tatlı yahu

    YanıtlaSil